Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 10:21Jo, löpstegsanalys står högt på önskelistan - men svårt att veta vart man ska vända sig. Ska gå igenom listan på testkliniker och se om jag hittar någon som kan vara bra. Har också planer på ett konditionstest hos www.fysiotest.se , men det verkar inte so
Jo, löpstegsanalys står högt på önskelistan - men svårt att veta vart man ska vända sig. Ska gå igenom listan på testkliniker och se om jag hittar någon som kan vara bra. Har också planer på ett konditionstest hos http://www.fysiotest.se , men det verkar inte so
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 10:29Inte skada nu/ännu, alltså förebygga = rätt tänkt av dig! Jag var också inne på kondistest/laktattröskel & sånt förut men har tänkt om där.
Förstår fortfarande inte vad som hindrar mig att boka en sån där analys... 😉
Inte skada nu/ännu, alltså förebygga = rätt tänkt av dig! Jag var också inne på kondistest/laktattröskel & sånt förut men har tänkt om där.
Förstår fortfarande inte vad som hindrar mig att boka en sån där analys... 😉
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 10:43Icshgickl! Jag vann! Nu har jag mailat cih.se med en förfrågan kring en löpstegsanalys. Tack Camilla för en välbehövlig påminnelse!
Icshgickl! Jag vann! Nu har jag mailat cih.se med en förfrågan kring en löpstegsanalys. Tack Camilla för en välbehövlig påminnelse!