Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningOch när det regnar?
You need to log in to create posts and topics.

12

Hur härdiga är ni? Finns det bara dåliga kläder - ut i alla väder!
Eller stannar ni hemma när det regnar?
Jag skulle sprungit igår kväll men lät det vara ... det öste stundtals (och Lillan ville inte somna). Funderade på vad tar man på egentligen?

Jag tycker att det är härligt när det regnar. Ofta springer jag utan att kunna kontrollera exakt hur långt eller exakt hur fort det går, så det finns egentligen ingen prestation inblandad. Jag ger mig alltså ut även om det regnar för det mesta och har nog

Igår öste regnet ner här... Men trots det beslutade jag mig för att ta en cykel runda. Det var ju ändå varmt ute. Iförd shorts och linne var jag sedan ute och cyklade en timma... Det kändes helt underbart, visst blev jag genomvåt... men vad gjorde det. Be

Jag springer trots att det regnar. Kan inte låta bli. Tycker det är så underbart o springa. Får gå raka vägen in i duschen när man kommer hem. Inte en torr fläck på kroppen. Då blir man varm o känner sig nöjd med sig själv. 🙂

På sommarn kan jag ärligt säga att det inte gör så mycket, det är ju oftast varmt och gött iaf.

Blötsnö/regn däremot burr uhh.

Man kan ju justera några timmar hit eller dit... vanligen regnar det inte hela dagen. Och ifall det regnar hela dagen så är det vanligen inte ösregn hela tiden. Fast när man väl kommer ut är det rätt skönt i regnet. Keps på så slipper man vattnet i ansikt

Håller med Lingling: så biten ä r i alla fall inte jag att det itne tar emot när det regnar. Kanske beror det till viss del att jag inte har så många bra kläder att ta på heller. Får nog satsa lite mer på olika former av tights i framtiden...

Tja imorse packade jag ner mina långa tajts, det kändes kallt och öste ner och åskade, nu vid lunch hade det klarnat och var hyfsat varmt, men jag önskade nästan att de där mörka molnen skulle droppa lite på mig - men de sparar sig väl tills jag ska hämta

Att springa när det regnar känns motigt innan,
skönt under och härligt efter! Keps ett måste naturligtvis.

Än är det så pass varmt så man kan använda korta löpartajts. Då blir man inte våt (och kall) om byxbenen!

12