Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningOch när det regnar?
You need to log in to create posts and topics.

12

Nåt jag funderat på inför stundande höstrusk. Funkar det att ha underställ innanför de långa tajtsen? Har investerat i långa tajts men det blir kanske kallt till vintern??

Jag sprang lite i vintras innan snön kom här i södra Sverige, och då hade jag mitt skidunderställ (som jag använder vid utförsåkning) under en skidlöpardress. Vanliga sportstrumpor, mössa och tunna vantar fick också följa med och jag frös INTE kan jag säg

jag älskar att springa när det är konstigt väder ute.. snö, regn, hagel.. det bara sporrar mej att springa fortare.. på sommaren springer ja hur varmt det än är... Det känns viktigt att kunna springa oavsett väder eftersom jag tävlar utomhus.. 🙂

Jag gillar också att löpa i regn. Det tråkiga är om man springer i skogsspår och blir tokskitig. En annan detalj som är mer smärtsam är att mina bröstvårtor tar stryk när funktionsmaterial blir vått. Om man då inte har planerat i förväg med plåster o.s.v.

hehe.. det problemet har jag aldrig hört något om innan.. men när jag tänker efter förstår jag hur det går till o förstår att de borde göra ajaj-ont 😛

Det är okej att springa när det regnar men blötsnö är värre med all is och snö som samlas i skorna

Ett sommar regn, finns inget bättre att springa i! Men det skånska vinter snö/regn från sidan i storm är inte riktigt lika kul... Men oj vad duktig man känner sig när man kommit hem!

Jag är en riktigt lat rackare som försöker hitta alla ursäkter till att inte behöva springa men nu har jag lovat att göra en satsning för att se om det skulle vara möjligt att kunna klara stockholms marathon vilket gör att jag nu har bestämt mig för att v

12