Quote from Elias Engqvist on 4 March 2010, 21:57Jag har inte varit sjuk i år heller!
Jag har inte varit sjuk i år heller!
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 23:33Henrik: Vem klagar på vintern? Jag älskar snö och kyla och har inte njutit så här av en vinter de senaste 10 åren.
Henrik: Vem klagar på vintern? Jag älskar snö och kyla och har inte njutit så här av en vinter de senaste 10 åren.
Quote from Bjarne Lewin on 5 March 2010, 07:55Det här har (än så länge) varit min friskaste vinter på länge 🙂
Det här har (än så länge) varit min friskaste vinter på länge 🙂
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 08:44Har det ändrat sig detta också?
Förr var kyla hämmande för virus.
Däremot var normal svensk slaskvinter ett aber.När jag växte upp fanns 2 "bra" sätt att bli av med förkylningar vintertid:
1. Dra järnet på motorcykel en timme eller så.
2. Sätta sig i
Har det ändrat sig detta också?
Förr var kyla hämmande för virus.
Däremot var normal svensk slaskvinter ett aber.
När jag växte upp fanns 2 "bra" sätt att bli av med förkylningar vintertid:
1. Dra järnet på motorcykel en timme eller så.
2. Sätta sig i
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 10:34Svend: jag håller med. Jag har många gånger felaktigt tolkat "torr i halsen" som ont i halsen. Men när jag provar att träna så blir det inte värre. Svårigheten är bara att veta vad som är vad...
Svend: jag håller med. Jag har många gånger felaktigt tolkat "torr i halsen" som ont i halsen. Men när jag provar att träna så blir det inte värre. Svårigheten är bara att veta vad som är vad...
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 11:38Jag har varit konstant snuvig sen o november. Känns lagom kul.
Jag har varit konstant snuvig sen o november. Känns lagom kul.
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 12:35Jag har också haft problem med segdragen rosslig i halsen/hosta sen i julas. Kommer och går typ.
Jag har också haft problem med segdragen rosslig i halsen/hosta sen i julas. Kommer och går typ.
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 18:34Tja det där med sjuk är ju verkligen individuellt...Jag har haft djävligt ont i halsen ett antal nätter då jag vaknat upp och måste ha i mig massor av halstabletter liksom. Åker ändå till jobbet å streakar/löper ändå ca 10 km varje dag...nästa natt lika d
Tja det där med sjuk är ju verkligen individuellt...Jag har haft djävligt ont i halsen ett antal nätter då jag vaknat upp och måste ha i mig massor av halstabletter liksom. Åker ändå till jobbet å streakar/löper ändå ca 10 km varje dag...nästa natt lika d
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 11:29K-G, när jag växte upp åkte jag inte motorcykel så ofta... Men det kanske också har ändrats sedan din tid. 😉
K-G, när jag växte upp åkte jag inte motorcykel så ofta... Men det kanske också har ändrats sedan din tid. 😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 11:33Ja, det verkar vara lite olika erfarenheter i tråden hittills, men en del sjuklingar är vi i alla fall. Det var nog vad jag innerst inne hoppades på också, nu har vi ju chansen att tycka synd om varandra i alla fall.
Krya på oss allihopa! 🙂
Ja, det verkar vara lite olika erfarenheter i tråden hittills, men en del sjuklingar är vi i alla fall. Det var nog vad jag innerst inne hoppades på också, nu har vi ju chansen att tycka synd om varandra i alla fall.
Krya på oss allihopa! 🙂