Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatOintressanta tävlingar
You need to log in to create posts and topics.

Kan man inte lösa problemet med att man varje år måste ointressemarkera samtliga cykel- samt löparlopp och övriga lopp som genomförs runt om i världen? Inklusive dess dubletter.

Även om man nu är så hard core så man tävlar varje dag så måste man ju ändå

Mycket god idé! Tar en hel del tid, vilket riskerar göra så att man missar läsvärda saker.

(t+)

Jovisst, tror jag lagt förslaget 2 gånger själv!

Jag tycker också det vore bra att slippa ointressanta tävlingar. Men jag vill inte missa de hög- eller medelintressanta. Så mitt förslag är att Olle läser mina tankar och bara presenterar de tävlingar jag vill se. Borde gå att lösa med Web 3.0 eller nå

Annars kan man gå in i "Tävlingskalendern" och se vilka tävlingar som finns där.

Ibland blir ju tävlingstrådarna informativa, peppande och utvärderdande, det tycker jag är lite kul. Annars är ju en del frågor hur jag ska förbereda mig inför denna tävling eller vilken som helst, de frågorna dyker upp i egna trådar.

Det går att starta en tråd i gruppen.

Just, och det är det folk gör. T ex "vad är det som gör LL så svårt?" (eller nåt åt det hållet).

Jag skulle vilja kunna prenumerera på ett "mina tävlingar" där man kan ställa in vad man är intresserad av.

Jag förstår att skapandet av ett sådant blir lite av en nöt. Vissa vill veta nära tävlingar andra är intresserade av väldigt specifika tävlingar.