Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatOintressanta tävlingar
You need to log in to create posts and topics.

Jag är nog lite som Fredrik. Jag tycker det är kul att se vilken massa lopp jag inte kände till som finns, jag _har_ inte sprungit alla tänkbara lopp och valt ut vilka som hädanefter skall vara min musik. De som det blir diskussioner om är "de stora" de d

Det är ändå ganska många som "måste berätta" i ett inlägg att de ska starta i just det loppet. Fastän det kommer upp att man deltager.

Olle: "Jag håller med - det är lite rörigt med att tävlingar blandas in i diskussionslistan. Det ska bli ändrat så fort tid finnes."

Hoppas tiden finnes snart!!!

Det är bara några veckor sedan ett för mig nytt lokalt lopp dök upp. Nu finns det i min kalender...

En annan löslning skulle ju kunna vara en möjlighet att markera lopp som kända för mig, det skulle då innebära att man bara får upp just det loppet en gån

& Väldigt många lopp skrivs det aldrig en rad i diskussionen på.
Det som ibland stör mig är när en karta som tar evigheter att ladda ligger med, när jag får sitta och vänta väldigt länge för att kunna se jaha vad är det här för ngt då? och sedan markera

Om någon startar en diskussion utgående från en tävling, är det väl lämpligt att den handlar bland de andra diskussionerna?

Javisst

(t+)