Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 13:39(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 17:24Personligen tycker jag det är bra att man kan se alla nya tävlingar som dyker upp, när de dyker upp. Men det kanske går att ordna ändå på något sätt.
Personligen tycker jag det är bra att man kan se alla nya tävlingar som dyker upp, när de dyker upp. Men det kanske går att ordna ändå på något sätt.
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 17:31Det går att se i "Tävlingskalendern"
Det går att se i "Tävlingskalendern"
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 17:42När jag planerar min dag så öppnar jag www.funbeat.se , loggar in, och sen trycker jag på fliken "Tävlingar".
Scrollar lite och sen börjar jag packa.
Diskuterar inte med en endaste person under tiden.
När jag planerar min dag så öppnar jag http://www.funbeat.se , loggar in, och sen trycker jag på fliken "Tävlingar".
Scrollar lite och sen börjar jag packa.
Diskuterar inte med en endaste person under tiden.
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 17:45Alla skulle börja lägga upp sin pendling som tävling varje dag och därmed få några att tävla emot?
Alla skulle börja lägga upp sin pendling som tävling varje dag och därmed få några att tävla emot?
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 17:51Kanon! Då vet man vilka man kommer att möta!
Officiell resultatlista kan ges i tävlingsrapporten.
Kanon! Då vet man vilka man kommer att möta!
Officiell resultatlista kan ges i tävlingsrapporten.
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 17:58T&R ger två nya trådar varje dag
T&R ger två nya trådar varje dag
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 17:59Blir bara 683580 X 2 tävlingar, minus de som hänger på, som behöver ointressemarkeras /dag.
Lätt match för de som vill hålla koll på saker!
Blir bara 683580 X 2 tävlingar, minus de som hänger på, som behöver ointressemarkeras /dag.
Lätt match för de som vill hålla koll på saker!
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 18:07Det blir lite rörigt med olika start och mål men är det tävling så är det.
Det blir lite rörigt med olika start och mål men är det tävling så är det.
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 18:12Om det blir rörigt så får man starta en tråd. Det är forumet till för!
Om det blir rörigt så får man starta en tråd. Det är forumet till för!