Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatOintressanta tävlingar
You need to log in to create posts and topics.

Jag gillar idén med att särskilja diskussionsforumet och tävlingar eller lopp av olika slag. Man blir rätt trött när man dagligen måste klicka bort en massa lopp och tävlingar, som man bor för långt bort ifrån för att kunna delta i.

Grupper som "Tävling

Då måste man ändå vara medlem i fler grupper?

Bättre att ha kalendern skiljd ifrån grupperna. Då kan alla lägga in tävlingar utan att vara medlemmar i speciella grupper.

Olle funderar troligtvis redan på någon vettig lösning.

Det har Du rätt i David. Jag tänkte bara att det är lättare att hitta tävlingar per kategori. Är jag cyklist lär jag ju vara medlem i "Tävlingar - Cykel" t ex. Sysslar jag med Triathlon finns en grupp med triathlontävlingar osv.

Jag hoppas också Olle kan

Men man ska ju inte gömma tävlingar i grupper. Då kan man ju om något missa dom? Det är ju bara att tävlingar är så bra placerade redan nu på tabben "Tävlingar" så det kan ju nästan inte bli bättre.

Men de bör ju bara inte hamna i diskussionsflödet för v

Det var länge sedan jag såg någon tävling i gruppen Löpning som handlade om crocket. Eller någon annan sport, utom löpning.

Nog tycker jag att en löptävling hör lika mycket hemma i gruppen Löpning, som ytterligare ett inlägg om var man köper skor på näte

Det var ju för att jag inte lagt in den.

I övrigt: suck

Homann: Vad är skillnaden på:

-Jag ska springa där!

Och

-Vad ska jag springa i?

Personligen håller jag inte helt med. Det är en kalendervy där man aktivt kan söka fram tävlingar. Som standard får man se de tävlingar som sker i absolut närtid. I de vanliga grupperna lyfts tävlingar fram när de läggs in eller kommenteras.

Jag håller m

Jamen jag vill inte ha reda på nya tävlingar. Jag skulle åtminstone vilja kunna välja bort alla dessa tävlingar. Varför inte starta diskussion om en tävling om nån vill säga nåt om den i Löpning, Cykel osv så kan man välja bort dom (om man vill)

Liknande varit uppe och Olle har svarat.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=975639