Quote from Catharina Brattlin on 28 June 2011, 21:27Jag gillar idén med att särskilja diskussionsforumet och tävlingar eller lopp av olika slag. Man blir rätt trött när man dagligen måste klicka bort en massa lopp och tävlingar, som man bor för långt bort ifrån för att kunna delta i.
Grupper som "Tävling
Jag gillar idén med att särskilja diskussionsforumet och tävlingar eller lopp av olika slag. Man blir rätt trött när man dagligen måste klicka bort en massa lopp och tävlingar, som man bor för långt bort ifrån för att kunna delta i.
Grupper som "Tävling
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 21:35Då måste man ändå vara medlem i fler grupper?
Bättre att ha kalendern skiljd ifrån grupperna. Då kan alla lägga in tävlingar utan att vara medlemmar i speciella grupper.
Olle funderar troligtvis redan på någon vettig lösning.
Då måste man ändå vara medlem i fler grupper?
Bättre att ha kalendern skiljd ifrån grupperna. Då kan alla lägga in tävlingar utan att vara medlemmar i speciella grupper.
Olle funderar troligtvis redan på någon vettig lösning.
Quote from Catharina Brattlin on 28 June 2011, 21:48Det har Du rätt i David. Jag tänkte bara att det är lättare att hitta tävlingar per kategori. Är jag cyklist lär jag ju vara medlem i "Tävlingar - Cykel" t ex. Sysslar jag med Triathlon finns en grupp med triathlontävlingar osv.
Jag hoppas också Olle kan
Det har Du rätt i David. Jag tänkte bara att det är lättare att hitta tävlingar per kategori. Är jag cyklist lär jag ju vara medlem i "Tävlingar - Cykel" t ex. Sysslar jag med Triathlon finns en grupp med triathlontävlingar osv.
Jag hoppas också Olle kan
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 22:12Men man ska ju inte gömma tävlingar i grupper. Då kan man ju om något missa dom? Det är ju bara att tävlingar är så bra placerade redan nu på tabben "Tävlingar" så det kan ju nästan inte bli bättre.
Men de bör ju bara inte hamna i diskussionsflödet för v
Men man ska ju inte gömma tävlingar i grupper. Då kan man ju om något missa dom? Det är ju bara att tävlingar är så bra placerade redan nu på tabben "Tävlingar" så det kan ju nästan inte bli bättre.
Men de bör ju bara inte hamna i diskussionsflödet för v
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 22:26Det var länge sedan jag såg någon tävling i gruppen Löpning som handlade om crocket. Eller någon annan sport, utom löpning.
Nog tycker jag att en löptävling hör lika mycket hemma i gruppen Löpning, som ytterligare ett inlägg om var man köper skor på näte
Det var länge sedan jag såg någon tävling i gruppen Löpning som handlade om crocket. Eller någon annan sport, utom löpning.
Nog tycker jag att en löptävling hör lika mycket hemma i gruppen Löpning, som ytterligare ett inlägg om var man köper skor på näte
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 23:05Det var ju för att jag inte lagt in den.
I övrigt: suck
Det var ju för att jag inte lagt in den.
I övrigt: suck
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 23:11Homann: Vad är skillnaden på:
-Jag ska springa där!
Och
-Vad ska jag springa i?
Homann: Vad är skillnaden på:
-Jag ska springa där!
Och
-Vad ska jag springa i?
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 08:08Personligen håller jag inte helt med. Det är en kalendervy där man aktivt kan söka fram tävlingar. Som standard får man se de tävlingar som sker i absolut närtid. I de vanliga grupperna lyfts tävlingar fram när de läggs in eller kommenteras.
Jag håller m
Personligen håller jag inte helt med. Det är en kalendervy där man aktivt kan söka fram tävlingar. Som standard får man se de tävlingar som sker i absolut närtid. I de vanliga grupperna lyfts tävlingar fram när de läggs in eller kommenteras.
Jag håller m
Quote from Elias Engqvist on 29 June 2011, 08:23Jamen jag vill inte ha reda på nya tävlingar. Jag skulle åtminstone vilja kunna välja bort alla dessa tävlingar. Varför inte starta diskussion om en tävling om nån vill säga nåt om den i Löpning, Cykel osv så kan man välja bort dom (om man vill)
Jamen jag vill inte ha reda på nya tävlingar. Jag skulle åtminstone vilja kunna välja bort alla dessa tävlingar. Varför inte starta diskussion om en tävling om nån vill säga nåt om den i Löpning, Cykel osv så kan man välja bort dom (om man vill)
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 08:27Liknande varit uppe och Olle har svarat.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=975639
Liknande varit uppe och Olle har svarat.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=975639