Quote from Guest on 14 November 2010, 20:27Fick just syn på att en helt okänd man lagt till mig på sin kompislista. Jag har absolut inget intresse av att vara med på dennes lista - måste man inte godkänna innan man blir tillagd på någons lista...?
Jag har valt att bara visa min träning för kompis
Fick just syn på att en helt okänd man lagt till mig på sin kompislista. Jag har absolut inget intresse av att vara med på dennes lista - måste man inte godkänna innan man blir tillagd på någons lista...?
Jag har valt att bara visa min träning för kompis
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 20:37Karin H: bara de personer _du_ har lagt till på din lista ser din träning om du synliggör den endast för dina kompisar.
Dock kände jag senast idag att det skulle vara trevligt att bestämma i vems news-feed man dyker upp. För av någon anledning är det ju
Karin H: bara de personer _du_ har lagt till på din lista ser din träning om du synliggör den endast för dina kompisar.
Dock kände jag senast idag att det skulle vara trevligt att bestämma i vems news-feed man dyker upp. För av någon anledning är det ju
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 20:42Om du bara har din träning synlig för kompisar så måste du också lägga denne som kompis om han ska se din träning.
Att man väljer att lägga till någon kan bero på att denne t.ex skriver bra bloggar. Jag har själv lagt till några just för detta.
Andra har
Om du bara har din träning synlig för kompisar så måste du också lägga denne som kompis om han ska se din träning.
Att man väljer att lägga till någon kan bero på att denne t.ex skriver bra bloggar. Jag har själv lagt till några just för detta.
Andra har
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 20:46Det har hänt att jag lagt till folk jag inte känner, men då skriver jag varför, typ att jag tycker träningsupplägget är intressant.
På samma sätt har en del lagt till mig, men alltid med ett meddelande om varför.Då ser jag inga problem med detta.
Det har hänt att jag lagt till folk jag inte känner, men då skriver jag varför, typ att jag tycker träningsupplägget är intressant.
På samma sätt har en del lagt till mig, men alltid med ett meddelande om varför.
Då ser jag inga problem med detta.
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 20:51största anledningen till att jag använder funbeat är just möjligheten att inspireras av andras träning. Ta det som en komplimang, han /hon ser dig som en inspiratör.
största anledningen till att jag använder funbeat är just möjligheten att inspireras av andras träning. Ta det som en komplimang, han /hon ser dig som en inspiratör.
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 20:52Anders: jag har bara lagt märke till ett visst mönster. 😉 Absolut, vissa kommer med en bra "förklaring", andra lägger till en med standardmeddelandet man får upp. Och i det stora hela är det helt ok! Det händer ju inte varje dag heller. Men jag kan först
Anders: jag har bara lagt märke till ett visst mönster. 😉 Absolut, vissa kommer med en bra "förklaring", andra lägger till en med standardmeddelandet man får upp. Och i det stora hela är det helt ok! Det händer ju inte varje dag heller. Men jag kan först
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 20:56Vissa har en som förebild och då vill de gärna kopiera både det ena o andra.
Vissa har en som förebild och då vill de gärna kopiera både det ena o andra.
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 20:57Vilken David är det här nu då???
Vilken David är det här nu då???
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 20:59David (t+)
Känner mig som en gnällspik nu, folk får absolut lägga till mig på sin lista, det är ju trevligt med input från andra som tränar. Men för artighetens skull kan man ju skriva om standardmailet med en liten presentation och en anledning till att
David (t+)
Känner mig som en gnällspik nu, folk får absolut lägga till mig på sin lista, det är ju trevligt med input från andra som tränar. Men för artighetens skull kan man ju skriva om standardmailet med en liten presentation och en anledning till att
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 21:01AM: originalet såklart. (Jag har sparat en länk till den falskes profil.... (ifall denne skulle få för sig att kopiera bilder, träningsnoteringar och annat. Blogginlägg är iof svårt att få till i efterhand antar jag.)
AM: originalet såklart. (Jag har sparat en länk till den falskes profil.... (ifall denne skulle få för sig att kopiera bilder, träningsnoteringar och annat. Blogginlägg är iof svårt att få till i efterhand antar jag.)