Quote from Elias Engqvist on 14 November 2010, 21:01Det var riktiga David!
Det var riktiga David!
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 21:05Tack för svaren, då vet jag hur det ligger till.
Eftersom jag håller rätt låg profil på funbeat, har ingen blogg, visar inte min träning, deltar sällan i forumet och är förhållandevis anonym så är det märkligt. Skeptisk blir man ju minst sagt...
Tack för svaren, då vet jag hur det ligger till.
Eftersom jag håller rätt låg profil på funbeat, har ingen blogg, visar inte min träning, deltar sällan i forumet och är förhållandevis anonym så är det märkligt. Skeptisk blir man ju minst sagt...
Quote from Elias Engqvist on 14 November 2010, 21:06Du kan ju alltid skriva ett PM till honom och fråga varför!
Du kan ju alltid skriva ett PM till honom och fråga varför!
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 21:53Det där hände mig idag också. Man blir ju lite perplex o undrar varför. Nån bra träningsförebild är jag iaf inte o inte bloggar jag så mkt heller. Den händige racercyklisten säger att det är för att jag ser söt ut. Ni skulle se mig med badmössan, brillorn
Det där hände mig idag också. Man blir ju lite perplex o undrar varför. Nån bra träningsförebild är jag iaf inte o inte bloggar jag så mkt heller. Den händige racercyklisten säger att det är för att jag ser söt ut. Ni skulle se mig med badmössan, brillorn
Quote from ellen olsson on 14 November 2010, 22:58Karin: Det är gissningsvis någon som trott att han skulle kunna se din träning om han la till dig nu när du bara visar den för träningskompisarna.
Karin: Det är gissningsvis någon som trott att han skulle kunna se din träning om han la till dig nu när du bara visar den för träningskompisarna.
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 23:03Kan ju tillägga att det är samma person för oss alla tre.
Kan ju tillägga att det är samma person för oss alla tre.
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 23:32Aha! En brudmagnet! Men har han fel polaritet?
Aha! En brudmagnet! Men har han fel polaritet?
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 23:39Även jag är tillagd på en okänd mans vänlista.. ogillar!
Även jag är tillagd på en okänd mans vänlista.. ogillar!
Quote from Catharina Brattlin on 15 November 2010, 07:36Jag finns med på ett femtontal okända mäns listor. De har varken nämnt varför de har lagt till mig, frågat om det är OK eller synts i några trådar. En och annan är dock inte aktiv längre, vad det verkar.
Tjejer/kvinnor däremot har alltid den goda smaken
Jag finns med på ett femtontal okända mäns listor. De har varken nämnt varför de har lagt till mig, frågat om det är OK eller synts i några trådar. En och annan är dock inte aktiv längre, vad det verkar.
Tjejer/kvinnor däremot har alltid den goda smaken
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 07:58Sylvia: skillnaden är kanske att du är väldigt aktiv, alltid skriver kloka inlägg och har massor med kunskap 😉
Här är vi fem rätt olika tjejer, varav de flesta inte är så aktiva, som har blivit tillagda av samma kille, en kille som är relativt ny.
Han
Sylvia: skillnaden är kanske att du är väldigt aktiv, alltid skriver kloka inlägg och har massor med kunskap 😉
Här är vi fem rätt olika tjejer, varav de flesta inte är så aktiva, som har blivit tillagda av samma kille, en kille som är relativt ny.
Han