Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hoppas ändå att så många som möjligt vill visa sin träning.
Jag tycker det är intressant att kolla lite på andras träningar då och då oavsett kön. Det kan vara lite sporrande.
Integriteten är ändå viktig så man kan ju inte tvinga på sin vänskap, det gör

Running Cloud: det är ju därför vi är här, för att sporra och sporras, se hur andra tränar, inspireras av detta och träna lite bättre än innan. Så jag tänker inte dölja min träning, även om man ser precis var jag springer, träningsbeskrivningen innehåller

Jag har lagt till folk jag aldrig träffat av olika skäl, de skriver intressanta bloggar, bor i närheten ( en slags E-länstoppen) eller tränar på en nivå som gör dem lagom för mig att tävla med, sedan har jag lagt till folk jag träffat på riktigt eller kän

Hmm, vad är det egentligen som är problemet här? Jag undrar inte för att jag vill verka dryg eller så jag bara funderade på vad det är jag missat i min tankegång som gör att jag inte bryr mig om något som flera andra verkar reagera på.

Det enda som påver

Elin och Lingling, jag tror inte att det existerar ett problem egentligen, inte för mig iaf. Men nu har en del tjejer blivit tillagda utan egentlig anledning och utan att egentligen synas på funbeat, samt enbart tjejer. Ni måste väl ändå medge att detta ä

@Elin: Som TS så kan jag säga att det är inget egentligt problem, jag ville bara förvissa mig om att okända inte kan lägga till mig i kompislistan och se min träningskalender hur som helst. Sen har diskussionen dragit iväg åt lite andra håll också, men de

Evelina, Anna mfl:
Jag var tvungen att kolla och kan för sakens skull väl nämna att minst en "okänd man" har lagt till mig på sin kompislista.

Nu blir ju alla tvungna att kolla ...

Om någon tycker att det är obehagligt så är det ju så klart ett problem för personen men nu när vi på väg åt samma håll som diskussionen om....vad det nu var den handlade om som jag lovade mig själv att inte ge mig in i så jag lämnar nog detta därhän nu.

>Nu blir ju alla tvungna att kolla ...

Förlåt 🙂