Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 10:26Det är lugnt Elin, jag är gift. Promise! 😉
Det är lugnt Elin, jag är gift. Promise! 😉
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 10:28Jag skulle gärna vilja ha en funktion för att lägga till en person i träningsströmmen, utan att behöva bli "kompis" med honom/henne, och utan att han/hon vet om det.
Det känns för mig mer som om jag konfigurerade min egen startsida än att jag måste socia
Jag skulle gärna vilja ha en funktion för att lägga till en person i träningsströmmen, utan att behöva bli "kompis" med honom/henne, och utan att han/hon vet om det.
Det känns för mig mer som om jag konfigurerade min egen startsida än att jag måste socia
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 10:29En funktion där man skulle godkänna en ny träningskompis blir ganska meningslös för alla som har sin kalender öppen. Vill någon hålla koll på en behöver de inte ha en på listan, det går precis lika bra att spara länken till ens profil och kolla den vägen.
En funktion där man skulle godkänna en ny träningskompis blir ganska meningslös för alla som har sin kalender öppen. Vill någon hålla koll på en behöver de inte ha en på listan, det går precis lika bra att spara länken till ens profil och kolla den vägen.
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 10:32Magnus: Jag som trodde jag hade genomskådat dig och Anders som hemligt utsända spioner från ris-inspektionen. 😉
Magnus: Jag som trodde jag hade genomskådat dig och Anders som hemligt utsända spioner från ris-inspektionen. 😉
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 10:33"Bi-directional" kompisar har redan en särställning i gränssnittet åtminstone.
"Bi-directional" kompisar har redan en särställning i gränssnittet åtminstone.
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 10:39Får väl tillägga att jag även finns med på några "okända kvinnors" vännerlista. I de fallen har jag också bara fått standard-mailet och det är folk som jag inte interagerat med på något sätt.
Nu saknas väl bara att jag ska börja bli förföljd och stalkad
Får väl tillägga att jag även finns med på några "okända kvinnors" vännerlista. I de fallen har jag också bara fått standard-mailet och det är folk som jag inte interagerat med på något sätt.
Nu saknas väl bara att jag ska börja bli förföljd och stalkad
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 10:44De där standardmailen när man lägger till folk och ännu värre, bjuder in till funbeat är ju så töntiga att jag inte kan med att skicka dem om någon mot förmodan skulle tro att jag formulerat det själv.
Tycker att dessa kunde tas bort och ersättas med:
"
De där standardmailen när man lägger till folk och ännu värre, bjuder in till funbeat är ju så töntiga att jag inte kan med att skicka dem om någon mot förmodan skulle tro att jag formulerat det själv.
Tycker att dessa kunde tas bort och ersättas med:
"
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 10:46Om jag vore en orolig tjej, skulle jag inte ha mina GPS-rundor upplagda så att alla kunde se. I själva verket så undviker jag att lägga upp mina spår av integritetsskäl (undnatag finns). Men nu kanske vi hamnade långt från ämnet, ber om ursäkt på förhand
Om jag vore en orolig tjej, skulle jag inte ha mina GPS-rundor upplagda så att alla kunde se. I själva verket så undviker jag att lägga upp mina spår av integritetsskäl (undnatag finns). Men nu kanske vi hamnade långt från ämnet, ber om ursäkt på förhand
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 10:51Finns det en möjlighet att dölja sina rundor för icke-kompisar? Jag hittar det inte.
Finns det en möjlighet att dölja sina rundor för icke-kompisar? Jag hittar det inte.
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 10:52När du lägger in en runda kan du välja vilka som får se den.
När du lägger in en runda kan du välja vilka som får se den.