Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 10:53Man anger synlighetsnivå då man ritar rundan, går även att redigera i efterhand.
Hur det förhåller sig då man för över en gps-runda vet jag däremot inte.
Edit: Lingling hann före.
Man anger synlighetsnivå då man ritar rundan, går även att redigera i efterhand.
Hur det förhåller sig då man för över en gps-runda vet jag däremot inte.
Edit: Lingling hann före.
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 11:00Aha, vilken tur att jag flyttar långt bort nu då, så jag slipper editera _alla_ rundor jag har lagt in hittills 😉
Tack för svaret. Sålänge jag inte skriver ut i förväg när och var jag ska springa känner jag ingen personlig anledning till oro för detta
Aha, vilken tur att jag flyttar långt bort nu då, så jag slipper editera _alla_ rundor jag har lagt in hittills 😉
Tack för svaret. Sålänge jag inte skriver ut i förväg när och var jag ska springa känner jag ingen personlig anledning till oro för detta
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 11:08Jag tycker att Homanns förslag är bra då "kompis" kanske inte är det man är ute efter.
Sedan kanske man iof kan bli det, som Elin mfl säger.Jag bryr mig egentligen inte om att någon kollar in min träning utan tvärt om kan det ju vara lite kul att få nå
Jag tycker att Homanns förslag är bra då "kompis" kanske inte är det man är ute efter.
Sedan kanske man iof kan bli det, som Elin mfl säger.
Jag bryr mig egentligen inte om att någon kollar in min träning utan tvärt om kan det ju vara lite kul att få nå
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 12:37Vänta bara tills någon vill ta över "nick o avatar". Då börjar man bli förundrad över idoldyrkan.
Vänta bara tills någon vill ta över "nick o avatar". Då börjar man bli förundrad över idoldyrkan.
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 12:44Det skumma är att killen skriver att han tränar inför marathon, men hur mkt löptränar jag lixom?
Det skumma är att killen skriver att han tränar inför marathon, men hur mkt löptränar jag lixom?
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 12:48Ja, det är ju den andra delen av det här, att om man skriver ganska mycket inlägg här och var, så når man trots allt någon form av lokal kändisstatus med det som det medför.
Ingen kan i alla fall ta ifrån dig ditt db-nummer David, så det är ganska lätt a
Ja, det är ju den andra delen av det här, att om man skriver ganska mycket inlägg här och var, så når man trots allt någon form av lokal kändisstatus med det som det medför.
Ingen kan i alla fall ta ifrån dig ditt db-nummer David, så det är ganska lätt a
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 12:51Långa o intetsägande inlägg kommer från min personliga "stalker".
Jag håller mig till korta o svårfattade inlägg.
Långa o intetsägande inlägg kommer från min personliga "stalker".
Jag håller mig till korta o svårfattade inlägg.
Quote from Elias Engqvist on 15 November 2010, 12:52David: 8223
David: 8223
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 12:55Shhhh! Det är pinkoden.
Shhhh! Det är pinkoden.
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 13:07Verkar ju lite som att motverka syftet..... liksom.
Verkar ju lite som att motverka syftet..... liksom.