Quote from Fredric Lagerström on 15 November 2010, 20:46Utifrån mitt namn och min avatar kan få avgöra mitt kön. Varför addar han inte mej?
Utifrån mitt namn och min avatar kan få avgöra mitt kön. Varför addar han inte mej?
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 20:48Haha, undrar vem det är som känner sig stalkad nu.... 😉
Haha, undrar vem det är som känner sig stalkad nu.... 😉
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 20:49Aadu, ska det vara en utmaning att ta reda på vem du är får du nog ta redigera bilderna från Stockholm Halvmarathon i din blogg där startnumret framgår och dölja startnumret. 😉
Aadu, ska det vara en utmaning att ta reda på vem du är får du nog ta redigera bilderna från Stockholm Halvmarathon i din blogg där startnumret framgår och dölja startnumret. 😉
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 20:50Han har ju sagt att du är hans träningskompis, så det är väl inte konstigt att du kan se den? Däremot skulle han inte kunna se din, utan att du bekräftade det och klickade i att han är din träningskompis, om du har träningen dold för andra än kompisar.
Han har ju sagt att du är hans träningskompis, så det är väl inte konstigt att du kan se den? Däremot skulle han inte kunna se din, utan att du bekräftade det och klickade i att han är din träningskompis, om du har träningen dold för andra än kompisar.
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 20:51Inte mig heller och jag har tränat uselt den sista tiden. Bor jag på fel plats?
Nevermind. Jag har två personer på min lista som jag aldrig träffat och som bett mig att få vara kompis. Den ena (tjej) hade jag kommenterat hennes komma igång promenad mot
Inte mig heller och jag har tränat uselt den sista tiden. Bor jag på fel plats?
Nevermind. Jag har två personer på min lista som jag aldrig träffat och som bett mig att få vara kompis. Den ena (tjej) hade jag kommenterat hennes komma igång promenad mot
Quote from Fredric Lagerström on 15 November 2010, 20:52Men om jag addar honom? Då blir han tagen på sängen. hö hö
Men om jag addar honom? Då blir han tagen på sängen. hö hö
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 20:53Jag går på Kristinas rekommendation så får vi se vad som händer....
Jag går på Kristinas rekommendation så får vi se vad som händer....
Quote from Fredric Lagerström on 15 November 2010, 20:57Wow! Ja den kan han ju inte motstå! Bra Mika!
Wow! Ja den kan han ju inte motstå! Bra Mika!
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 21:01😀
😀
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 22:30Elin: Absolut inte. Men har man en grupp av människor som hela tiden fyller på med träning så slipper man ha den där enda träningskompisen som plötsligt fyllt hela "feedet" med sina envetna 1.5 pass om dagen. 🙂
Jag kan dock hålla med om att man kanske
Elin: Absolut inte. Men har man en grupp av människor som hela tiden fyller på med träning så slipper man ha den där enda träningskompisen som plötsligt fyllt hela "feedet" med sina envetna 1.5 pass om dagen. 🙂
Jag kan dock hålla med om att man kanske