Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Som TS så var det inte alls min mening att det skulle bli en så specifik diskussion om just denne person. Jag ville bara säkerställa att han inte kunde se min träning bara genom att lägga till mig på sin kompislista.
Men om någon tycker allt spårat ur oc

Elin A: Du är inte ensam. Jag tycker tråden tagit en obehaglig vändning.

Fredrik: Du ska inte klaga, du har ju råkat ut för "okända kvinnor" som helt sonika kommer hem till dig och vägrar att ge sig av. 😉

^ Elin & Annica.

Tycker verkligen att det här är ett icke-problem. Avskaffa termen "träningskompis" så är problemet löst. Alla är här för att man delar ett gemensamt intresse om träning, inte sant?

Att lägga till någon betyder, i min värld, att man är intresserad av att

Håller med Anna, ett ickeproblem. 🙂

Visst är det ickeproblem - om man inte tycker sig ha skäl att dölja sin träning. Right?

Du ställer ju in under "mina sidor" hur du vill visas. Bocka i "Hemligt" om du vill vara det. Vill du visa dig enbart för kompisar så bocka i det. Då kommer bara de kompisar som du godkänt, kunna se det du vill visa dem. 🙂

Edit:
Fast det har du ju egen

Bara personer på DIN kompislista kan se din träning om du valt att endast visa träning för kompisar. Så lägg inte till personer du inte vill ska se din träning, enkelt!

Edit: Eko! 🙂

Ah, det blev ju lite tydligare 🙂
jag luddade ju till det lite.....