Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 10:41Som TS så var det inte alls min mening att det skulle bli en så specifik diskussion om just denne person. Jag ville bara säkerställa att han inte kunde se min träning bara genom att lägga till mig på sin kompislista.
Men om någon tycker allt spårat ur oc
Som TS så var det inte alls min mening att det skulle bli en så specifik diskussion om just denne person. Jag ville bara säkerställa att han inte kunde se min träning bara genom att lägga till mig på sin kompislista.
Men om någon tycker allt spårat ur oc
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 10:45Elin A: Du är inte ensam. Jag tycker tråden tagit en obehaglig vändning.
Elin A: Du är inte ensam. Jag tycker tråden tagit en obehaglig vändning.
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 10:51Fredrik: Du ska inte klaga, du har ju råkat ut för "okända kvinnor" som helt sonika kommer hem till dig och vägrar att ge sig av. 😉
Fredrik: Du ska inte klaga, du har ju råkat ut för "okända kvinnor" som helt sonika kommer hem till dig och vägrar att ge sig av. 😉
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 10:53^ Elin & Annica.
^ Elin & Annica.
Quote from Anneli S on 16 November 2010, 11:18Tycker verkligen att det här är ett icke-problem. Avskaffa termen "träningskompis" så är problemet löst. Alla är här för att man delar ett gemensamt intresse om träning, inte sant?
Att lägga till någon betyder, i min värld, att man är intresserad av att
Tycker verkligen att det här är ett icke-problem. Avskaffa termen "träningskompis" så är problemet löst. Alla är här för att man delar ett gemensamt intresse om träning, inte sant?
Att lägga till någon betyder, i min värld, att man är intresserad av att
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 11:28Håller med Anna, ett ickeproblem. 🙂
Håller med Anna, ett ickeproblem. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 11:38Visst är det ickeproblem - om man inte tycker sig ha skäl att dölja sin träning. Right?
Visst är det ickeproblem - om man inte tycker sig ha skäl att dölja sin träning. Right?
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 11:55Du ställer ju in under "mina sidor" hur du vill visas. Bocka i "Hemligt" om du vill vara det. Vill du visa dig enbart för kompisar så bocka i det. Då kommer bara de kompisar som du godkänt, kunna se det du vill visa dem. 🙂
Edit:
Fast det har du ju egen
Du ställer ju in under "mina sidor" hur du vill visas. Bocka i "Hemligt" om du vill vara det. Vill du visa dig enbart för kompisar så bocka i det. Då kommer bara de kompisar som du godkänt, kunna se det du vill visa dem. 🙂
Edit:
Fast det har du ju egen
Quote from Anneli S on 16 November 2010, 12:36Bara personer på DIN kompislista kan se din träning om du valt att endast visa träning för kompisar. Så lägg inte till personer du inte vill ska se din träning, enkelt!
Edit: Eko! 🙂
Bara personer på DIN kompislista kan se din träning om du valt att endast visa träning för kompisar. Så lägg inte till personer du inte vill ska se din träning, enkelt!
Edit: Eko! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 14:11Ah, det blev ju lite tydligare 🙂
jag luddade ju till det lite.....
Ah, det blev ju lite tydligare 🙂
jag luddade ju till det lite.....