Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 12:23...
...
Quote from Elias Engqvist on 19 November 2010, 12:29Hej Åke.
Såg just att du har varit medlem i 6 dagar.
Jag föreslår att du lugnar ner dig någon månad tills du blivit lite mer van vid funbeat och dess funktioner så du kan göra dig en ordentlig uppfattning om hur allt fungerar i praktiken innan du börja
Hej Åke.
Såg just att du har varit medlem i 6 dagar.
Jag föreslår att du lugnar ner dig någon månad tills du blivit lite mer van vid funbeat och dess funktioner så du kan göra dig en ordentlig uppfattning om hur allt fungerar i praktiken innan du börja
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 13:52Föreningen "Vi som förföljer paranoiker" är starkt emot funktionen "trycka bort oönskat folk".
😉
Föreningen "Vi som förföljer paranoiker" är starkt emot funktionen "trycka bort oönskat folk".
😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 14:15"Ej rumsrenas riksförbund" verkar moderera bort sig själva.
"Ej rumsrenas riksförbund" verkar moderera bort sig själva.
Quote from Sissel Svanøe on 19 November 2010, 15:43Jag håller med Christer S. Som ny borde man sitta i karantän en månad eller två innan man kan skriva inlägg eller ens titta på andras träning. Som en prövotid, typ.
Komma här och vara färsk och nytänkande på en och samma gång.
Hu!
Jag håller med Christer S. Som ny borde man sitta i karantän en månad eller två innan man kan skriva inlägg eller ens titta på andras träning. Som en prövotid, typ.
Komma här och vara färsk och nytänkande på en och samma gång.
Hu!
Quote from Elias Engqvist on 19 November 2010, 18:38Maria, anar man en gnutta ironi där?
Vad jag menar är att det är bra med lite ödmjukhet i början. Det är nog svårt att veta vad som funkar här efter 6 dar! Och Maria, jag pratade inte om träningen, bara forumet!
Maria, anar man en gnutta ironi där?
Vad jag menar är att det är bra med lite ödmjukhet i början. Det är nog svårt att veta vad som funkar här efter 6 dar! Och Maria, jag pratade inte om träningen, bara forumet!
Quote from Sissel Svanøe on 19 November 2010, 18:53Bara lite, Christer 😉 . Det kan vara svårt att veta hur länge Åke har hängt i kulisserna innan han registrerat sig som medlem. Han kanske har följt varenda tråd de senaste månaderna innan han bestämt sig för att det är här han hör hemma, och han kanske
Bara lite, Christer 😉 . Det kan vara svårt att veta hur länge Åke har hängt i kulisserna innan han registrerat sig som medlem. Han kanske har följt varenda tråd de senaste månaderna innan han bestämt sig för att det är här han hör hemma, och han kanske
Quote from Elias Engqvist on 19 November 2010, 18:55Hur skulle nån följa diskussionerna utan att vara reggad
Hur skulle nån följa diskussionerna utan att vara reggad
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 19:15Det går att läsa diskussioner utan att vara reggad, Christer.
Det går att läsa diskussioner utan att vara reggad, Christer.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 19:19...
...