Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ok, jag fick ett svar på mitt mail nu. Att lägga ut svaret här är lite längre än jag vill gå dock, men jag lägger ut mitt svar, där jag länkar till denna tråden, så kan den unge mannen få svara här om han vill det.

Hej *****,

Mycket intressant. Jag bor

Ett exemplariskt PM (t+)

Nu satt jag här och skrev ett långt och svamligt inlägg men jag lyckades inte formulera vad jag ville på ett bra sätt så jag kanske får be att återkomma i frågan. Kontentan var väl i alla fall: Diskutera specifika personer i synnerhet kontra generella fen

Tack Erik.

Elin: ja, jag tycker du har rätt med det du vill säga (för jag tror att jag anar innehållet i inlägget). Men nu blev det som det blev, och det är svårt att ändra på. Däför är det viktigt att han vet att hans agerande har diskuterats som ett ty

"Ett tips för framtiden är att det är artigt att presentera sig för folk om man vill ha dem som träningskompis, även på internet. "

Ett annat tips är att man man bör låta bli att diskutera andra specifika personers agerande i långa trådar utan att person

+1 på Peter P.

"Just nu är jag mest tacksam för att jag inte följt min instinkt att ibland lägga till folk på kompislistan som jag anser skriver intressanta inlägg!"

Här har vi alltså ett typiskt (avsiktligt) feltolkande av problemet.

Jag blev nyfiken och tog reda på

"Mina" 15 okända manskompisar får gärna kolla min kalender och läsa min bloggar om de vill. Jag ser det mer som roligt att de tycker att jag kanske tillför något? En komplimang helt enkelt. Försök se på det så så kanske det känns lättare? 😉

F ö måste no

Jag menade inte att skylla på någon eller att gå fram med stora pekpinnen, jag kände mig bara inte helt bekväm med hur saker och ting utvecklats och ville få fart på diskussionen för att se om det bara var jag. 🙂

Jag är väl benägen att hålla med, men jag har ju inte heller råkat ut för fenomenet. Har av någon anledning lite svårt att tro att det kommer att bli ett stort problem för mig i framtiden heller av någon anledning. 😉