Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 19:54Du får nog gå till någon annan tråd och förklara hur det ligger till.
Du får nog gå till någon annan tråd och förklara hur det ligger till.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 19:58...
...
Quote from Sissel Svanøe on 19 November 2010, 19:59Hu! avsåg "Komma här och vara färsk och nytänkande." Samma typ av Hu! man kan mötas av som ny på en arbetsplats om man allt för snart kommer med pigga idéer om hur verksamheten kan förändras och förbättras.
I detta fallet var det dock skrivet med mild och
Hu! avsåg "Komma här och vara färsk och nytänkande." Samma typ av Hu! man kan mötas av som ny på en arbetsplats om man allt för snart kommer med pigga idéer om hur verksamheten kan förändras och förbättras.
I detta fallet var det dock skrivet med mild och
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 20:11...
...
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 20:31Jag har alltid tyckt att det är högt i tak här på Funbeat. Det hoppas jag att det fortsätter vara, för både gamla och nya medlemmar.
Jag har alltid tyckt att det är högt i tak här på Funbeat. Det hoppas jag att det fortsätter vara, för både gamla och nya medlemmar.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 20:34Jantelagen Åke. Jag tycker inte att du behöver ta åt dig. Funbeats forum är visserligen demokratiskt men ser man till antalet inlägg i förhållande till antalet medlemmar så framgår det ganska så klart att de allra flesta är passiva i forumet (de kanske tr
Jantelagen Åke. Jag tycker inte att du behöver ta åt dig. Funbeats forum är visserligen demokratiskt men ser man till antalet inlägg i förhållande till antalet medlemmar så framgår det ganska så klart att de allra flesta är passiva i forumet (de kanske tr
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 20:44Mikael, rätt så. Man får heller inte glömma att de som skriver i ett forum ofta är i minoritet mot de som bara läser.
Mikael, rätt så. Man får heller inte glömma att de som skriver i ett forum ofta är i minoritet mot de som bara läser.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 20:47...
...
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:01Min vana, att försvinna från ämnet i flykthastighet i tangentens riktning, trogen måste jag få nyfikenheten stillad; från vilken del av den akademiska världen du härstammar som svänger dig med så flotta termer ("försubjektiv diskurs", "dialektisk släkting
Min vana, att försvinna från ämnet i flykthastighet i tangentens riktning, trogen måste jag få nyfikenheten stillad; från vilken del av den akademiska världen du härstammar som svänger dig med så flotta termer ("försubjektiv diskurs", "dialektisk släkting
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:01Edit: Tog bort olycklig formulering.
Edit: Tog bort olycklig formulering.