Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Om man på allvar vill stalka någon behöver man ju inte utge sig för att vara man, för att anknyta till andra diskussioner. Men nej, jag har inga i min ganska korta lista som jag inte har haft kontakt med på ett eller annat sätt, även om det i något fall ä

Fredrik: jag hoppas att denne man är harmlös. Eller jag tror att han är det, jag tror mest att han är lite klumpig 😉

Jag skickade direkt ett pm där jag frågade varför han la till mig. Jag har nu skickat ett nytt, för det är onekeligen intressant hur han

Samma för mig som för Fredrik!

Anna, får du nåt svar då?

På det första mailet fick jag svar: Han vill springa marathon och vill ha löparkompisar. Jag har inte några marathonplaner, bor 200 mil bort och att han vill springa marathon under 3h och springer sina rundor i ett tempo som jag inte ens håller på 1km-int

Låter som klumpigt ja.

Antar att det är samma snubbe som la till mig också på sin lista i helgen. Jag bryr mig inte nämnvärt, vill han ha min spammande träningsfeed som mest är skitsnack så är han välkommen.

hehe jag har inte ens frågat varför han lagt till mej. och jag har då heller inga marathon planer. kommer aldrig ha heller 😛 hehe. man blir ju fundersam på varför han lägger till folk hur som helst. och hur han väljer ut dom han lägger till är ju oxå nåt

Jag känner mig rätt säker på att han la till enbart tjejer nu faktiskt. 😉

ja det verkar så.. ingen kille som sagt att han blivit tillagd. jag har sagt till mina tjejkompisar här att inte lägga till nån dom inte känner,