Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 18:36Det sköts av din namne.
Det sköts av din namne.
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 19:04...
...
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 19:28Jag förstår inte. Det hela ser ut som att du reggade dig på Funbeat för att provocera fram nog för en polisanmälan. Det håller aldrig i rätten (vet inte vad för klåpare du fått tag på) och är slöseri med skattepengar.
Att förebygga och förhindra mobbing
Jag förstår inte. Det hela ser ut som att du reggade dig på Funbeat för att provocera fram nog för en polisanmälan. Det håller aldrig i rätten (vet inte vad för klåpare du fått tag på) och är slöseri med skattepengar.
Att förebygga och förhindra mobbing
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 19:28För mycket alkohol för vissa i natt, eller...?
För mycket alkohol för vissa i natt, eller...?
Quote from Sissel Svanøe on 20 November 2010, 19:31Jaha. Är det dags att exportera sin träningskalender till excel nu så att man har den kvar om polisen kommer att stänga ner detta syndens näste?
Edit. Ändrade när till om. Det kan ju hända att de inte tar anmälan på allvar.
Jaha. Är det dags att exportera sin träningskalender till excel nu så att man har den kvar om polisen kommer att stänga ner detta syndens näste?
Edit. Ändrade när till om. Det kan ju hända att de inte tar anmälan på allvar.
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 19:31Där spriten går in går vettet ut. Ett gammalt talesätt. Kom på detta efter Peters inlägg.
Där spriten går in går vettet ut. Ett gammalt talesätt. Kom på detta efter Peters inlägg.
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 19:34...
...
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 19:38...
...
Quote from Sissel Svanøe on 20 November 2010, 19:41I vilken av alla snarlika trådar var det?
Led mig dit.
Jag är lite lost nu. Funbeat är som en spegelsal för tillfället. Vart man än tittar hittar man trådar om moderering och smutskastning. Jag vet inte var jag är längre.
I vilken av alla snarlika trådar var det?
Led mig dit.
Jag är lite lost nu. Funbeat är som en spegelsal för tillfället. Vart man än tittar hittar man trådar om moderering och smutskastning. Jag vet inte var jag är längre.
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 19:41"Vari ligger framprovocerandet menar du?(!)"
I det faktum att du inte varit aktiv i en enda tråd om något annat än moderering och dylikt. Jag kan visserligen ha missat någon tråd i någon grupp som jag inte är med i men då får du gärna tillrättavisa mig.
"Vari ligger framprovocerandet menar du?(!)"
I det faktum att du inte varit aktiv i en enda tråd om något annat än moderering och dylikt. Jag kan visserligen ha missat någon tråd i någon grupp som jag inte är med i men då får du gärna tillrättavisa mig.