Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 19:43Alla har rätt att ha sin dag i rätten. Det är rättvist och borde få en del att avhålla sig i från internet.
Alla har rätt att ha sin dag i rätten. Det är rättvist och borde få en del att avhålla sig i från internet.
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 19:51Förstår nu vart denna person vill komma. Att jag skall avregistrera mig.
Påstå vad du vill och lögnisera. Tror inte det kommer hjälpa dig..
Förstår nu vart denna person vill komma. Att jag skall avregistrera mig.
Påstå vad du vill och lögnisera. Tror inte det kommer hjälpa dig..
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 19:54...
...
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 19:55Det här har ju fan blivit patetiskt, här gömmer sig "människor " bakom pseudonymer, bilder på vägmärken, Simpson mm, man döljer all sin information för andra, hur fan kan VI som vågar ta dessa på allvar (t-).
Det här har ju fan blivit patetiskt, här gömmer sig "människor " bakom pseudonymer, bilder på vägmärken, Simpson mm, man döljer all sin information för andra, hur fan kan VI som vågar ta dessa på allvar (t-).
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 19:56Ja, inte är det lätt inte.
Ja, inte är det lätt inte.
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 20:03Varför är det så många som matar TROLLET? Nu har iaf jag förstått vem som döljer sig bakom Åke.
Varför är det så många som matar TROLLET? Nu har iaf jag förstått vem som döljer sig bakom Åke.
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 20:05...
...
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 20:06Åke är anledningen till att inte exponera sig allt för mycket på nätet. Ta lärdom gått folk!
Åke är anledningen till att inte exponera sig allt för mycket på nätet. Ta lärdom gått folk!
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 20:07...
...
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 20:08Det blir mer o mer fantasifullt här.
Det blir mer o mer fantasifullt här.