Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelOlika max aerob puls för cykling/ …
You need to log in to create posts and topics.

Mattias Lundqvist löptränar ända in i maj (och han kör 100% LVG i år), Fredrik Eriksson körde också löpträning långt in på säsongen. Kör ju också LVG.

Är inte nämda cyklister MTB:are som konverterat till LVG.

Det verkar dock som om de inte blivit helt omvända!

Nej, de har redan förstått vilka synergieffekter löpning+cykling har 😉

Närå, men du ligger ett år efter.
http://www.procomm-vanhemert.nl/ Om du kollar längst ut till höger på bilden så ser du ett välkänt löparansikte.

Han håller på att avvänjas från springet i benen.

Jag är nog inte ett år efter utan möjligtvis innevarande säsong.

Körde inte Fredrik Faluns multicykeltävling i samband med cykeldagarna och ev lite i Kalascup?

🙂 🙁 😉 (H) (H:) 😀 (#) (V) (

Din oanade utttrycksfullhet börjar bli lite monoton. Det är nästan snudd på att man anar lite ironi bakom alla dina smilisar. Men nån sån besitter du väl knappast.

Fö talar du i gåtor. Som vanligt

SUCK!

Jo David. Vi vet alla att Fredrik är en högt rankad MTB cyklist och CX cyklist.

Faktum är att han tom innevarande år. Alltså i år 2007 deltog i VM i CX.
Men för övrigt så är han kontrakterad för ett Continental Lag på lvg för i år och det är det h

Det har var ju riktigt underhållande! Om man tror att MTB-åkare tränar löpning enbart pga att de springer med cykeln (vilket kanske är noll eller några 10-tals meter på de flesta tävlingar) har man ju helt missat vad det handlar om.

orka!?

Hej på er.

Min uppfattning är att det finns bara en maxpuls. Rätt eller fel?
Oavsett vad du gör finns det bara en och det är den som hjärtat max klarar av att slå på en minut och inget annat. Arbetsmax, grenspecmax osv är något helt annat.

Dock har jag