Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 22:48Har en klart å trykke i seg denne, så er det vel ikke noen grund til å klage over et par glass el. tre:
BILD:http://www.safira.no/bilder/behandling/matintoleranse/brodskivetarn.jpg
Har en klart å trykke i seg denne, så er det vel ikke noen grund til å klage over et par glass el. tre:
BILD:http://www.safira.no/bilder/behandling/matintoleranse/brodskivetarn.jpg
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 22:59Jag dricker bara champagne. Ska det vara så ska det åtminståne vara med stil och finess. Fulfyllor är inget för mig.
Jag dricker bara champagne. Ska det vara så ska det åtminståne vara med stil och finess. Fulfyllor är inget för mig.
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 23:14Bra, Maria. Jag rekommenderar cava också.
Bra, Maria. Jag rekommenderar cava också.
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 08:54Tack för era kommentarer!
Själv är jag nog på några-bastu-öl-en-skvätt-vin-på-helgerna linjen, fast jag vet att det rent fysiologiskt vore bäst att avstå helt. Man ska ju "leva" oxo. Inte med det sagt att de som kör noll-linjen inte lever. Det är ju vars
Tack för era kommentarer!
Själv är jag nog på några-bastu-öl-en-skvätt-vin-på-helgerna linjen, fast jag vet att det rent fysiologiskt vore bäst att avstå helt. Man ska ju "leva" oxo. Inte med det sagt att de som kör noll-linjen inte lever. Det är ju vars
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 08:57Dricker vid lämpliga tillfällen och i goda vänners lag.
En fylla kostar för mycket.De flesta som tävlingscyklar har nog ungefär samma filosofi.
Dricker vid lämpliga tillfällen och i goda vänners lag.
En fylla kostar för mycket.
De flesta som tävlingscyklar har nog ungefär samma filosofi.
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 09:32Det finns nog ingen fråga som har så många olika ståndpunkter och där det ligger så mycket tyckanden och tänkanden... Själv dricker jag inte, men har inga åsikter om hur andra gör. Huruvida man tränar bättre eller sämre med alkohol i kroppen är väl en ind
Det finns nog ingen fråga som har så många olika ståndpunkter och där det ligger så mycket tyckanden och tänkanden... Själv dricker jag inte, men har inga åsikter om hur andra gör. Huruvida man tränar bättre eller sämre med alkohol i kroppen är väl en ind
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 09:43Dricker vid enstaka tillfällen mer än ett enstaka glas. Är än mindre ofta full.
Dricker vid enstaka tillfällen mer än ett enstaka glas. Är än mindre ofta full.
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 09:47Jag tar mig nåra öl när jag är sugen, men det är väldigt sällan jag är det. Skulle tro att det händer oftare under sommarhalvåret.
Efter en lång runda en varm sommardag smakar ölen bäst!
Jag tar mig nåra öl när jag är sugen, men det är väldigt sällan jag är det. Skulle tro att det händer oftare under sommarhalvåret.
Efter en lång runda en varm sommardag smakar ölen bäst!
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 10:28"Efter en lång runda en varm sommardag smakar ölen bäst!"
Det håller jag personligen inte med om. Jag har aldrig druckit en så äcklig öl som den man får efter Vätternrundan./Stefan
"Efter en lång runda en varm sommardag smakar ölen bäst!"
Det håller jag personligen inte med om. Jag har aldrig druckit en så äcklig öl som den man får efter Vätternrundan.
/Stefan
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 11:11Där ser man!:D
Där ser man!:D