Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 10:01Sist i klungan? Kan det vara att du är allergisk mot humleblandningen? 😀
Sist i klungan? Kan det vara att du är allergisk mot humleblandningen? 😀
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 11:11Ja du Conny, det kan mycket väl vara så:-)
Ja du Conny, det kan mycket väl vara så:-)
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 11:18Oj-oj- hvor er det mange flotte mensker her.
Men jeg tror inte det er hele sanheten. Strammer glorien litt el....
BILD:http://sannasverden.sprayblogg.no/images/engler_f_tt_av_wenche_1164742612.jpg
Oj-oj- hvor er det mange flotte mensker her.
Men jeg tror inte det er hele sanheten. Strammer glorien litt el....
BILD:http://sannasverden.sprayblogg.no/images/engler_f_tt_av_wenche_1164742612.jpg
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 13:03Jag har inte druckit nåt starkare än lättcider (0.7 % vol), förutom en mun 2.2-procentig glögg i december, sen september 2003. Drack inte så mycket innan heller, eftersom jag tycker att alkohol smakar så vidrigt. Redan lättöl stinker sprit för mig, men så
Jag har inte druckit nåt starkare än lättcider (0.7 % vol), förutom en mun 2.2-procentig glögg i december, sen september 2003. Drack inte så mycket innan heller, eftersom jag tycker att alkohol smakar så vidrigt. Redan lättöl stinker sprit för mig, men så
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 13:25Och jag som trodde jag var ensam om att tycka som du Rasmus.
Har hört att man kan lära sig tycka om öl/vin mm.
Jag har således tränat lite för lite på det på den tiden jag var ung och ...
Så nu dricker jag bara det som jag tycker är gott, typ vatten.
Har
Och jag som trodde jag var ensam om att tycka som du Rasmus.
Har hört att man kan lära sig tycka om öl/vin mm.
Jag har således tränat lite för lite på det på den tiden jag var ung och ...
Så nu dricker jag bara det som jag tycker är gott, typ vatten.
Har
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 13:40Var glada över att ni inte är tjejer. Då hade folk tittat lite och undrat, och du hade varit tvungen att förklara att du bara var tjock.
Var glada över att ni inte är tjejer. Då hade folk tittat lite och undrat, och du hade varit tvungen att förklara att du bara var tjock.
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 13:55jag har ett vällfylld whiskyskåp pa ca 40-45 flaskor..
90% av dem är öppnade, och jag brukar ta 2 cl när jag känner för
oavsett om det är en lördag eller måndag...
ibland kan det gå en hel vecka utan att jag tittat i den men i regel så är det 2-3 ggr/veck
jag har ett vällfylld whiskyskåp pa ca 40-45 flaskor..
90% av dem är öppnade, och jag brukar ta 2 cl när jag känner för
oavsett om det är en lördag eller måndag...
ibland kan det gå en hel vecka utan att jag tittat i den men i regel så är det 2-3 ggr/veck
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 16:22Jag dricker när det passar 🙂
Snaps till jul, midsommar och påsk.
Öl och Jäger efter en dag i slalombacken eller skidspåret.
En kall öl en varm dag
En weissbier efter en långskön cykeltur.
Lite cocnac till kaffet.
lite whisky eller gammeldansk i bland.
Jag dricker när det passar 🙂
Snaps till jul, midsommar och påsk.
Öl och Jäger efter en dag i slalombacken eller skidspåret.
En kall öl en varm dag
En weissbier efter en långskön cykeltur.
Lite cocnac till kaffet.
lite whisky eller gammeldansk i bland.
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 16:24Campari o tonic är inte så dumt. Det håller malarian på avstånd.
Campari o tonic är inte så dumt. Det håller malarian på avstånd.
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 18:17Jag glömde att skriva att jag dricker Gin o Tonic mot malarian 😉
Jag glömde att skriva att jag dricker Gin o Tonic mot malarian 😉