Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 23:37Jag har just gjort en upptäckt - jag är en så kallad "supertaster". Ett överkänsligt smaksinne, som gör att beska smaker upplevs extremt starka.
Äntligen har jag fått en förklaring på att jag upplever många "vardagliga" saker som oerhört beska! Alkohol,
Jag har just gjort en upptäckt - jag är en så kallad "supertaster". Ett överkänsligt smaksinne, som gör att beska smaker upplevs extremt starka.
Äntligen har jag fått en förklaring på att jag upplever många "vardagliga" saker som oerhört beska! Alkohol,
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 08:46Min svärfar tycker nyskördade solmogna jordgubbar är sura. Där har vi förklaringen, Rasmus
Min svärfar tycker nyskördade solmogna jordgubbar är sura. Där har vi förklaringen, Rasmus
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 09:37Det kan nog vara så, men jag dricker gärna te och äter Bregott (t+)
Det kan nog vara så, men jag dricker gärna te och äter Bregott (t+)
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 12:12"Super taster".
Borde väl vara någon som drar i sig rejält med brännvin men som även passar på att smaka lite?
🙂
"Super taster".
Borde väl vara någon som drar i sig rejält med brännvin men som även passar på att smaka lite?
🙂
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 15:43+1 på Nisse mandamus. Vidare så är man väl alltid lite mysbakis under helgträningen och motionsloppen på helger 🙂
+1 på Nisse mandamus. Vidare så är man väl alltid lite mysbakis under helgträningen och motionsloppen på helger 🙂
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 17:40All glädje utan sprit är konstlad glädje! och vem f-n vågar chansa
All glädje utan sprit är konstlad glädje! och vem f-n vågar chansa
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 17:40All glädje utan sprit är konstlad glädje! och vem f-n vågar chansa
All glädje utan sprit är konstlad glädje! och vem f-n vågar chansa
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 17:43Reality is an illusion that occurs due to the lack of alcohol..
😀
Reality is an illusion that occurs due to the lack of alcohol..
😀
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 17:45Jag
Jag
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 14:14Jag är nog också en "Super taster".
Det är därför jag ogillar campari . -Fy fan vad äckligt, blää
Jag är nog också en "Super taster".
Det är därför jag ogillar campari . -Fy fan vad äckligt, blää