Quote from Guest on 16 May 2010, 18:32...har man i loppet att göra då? Jag har inte alls tränat som planerat efter att jag i höstas anmälde mig till mitt första Göteborgsvarv. Tror dock inte att jag egentligen har några problem att ta mig runt om jag får göra det i min egen lugna joggingtakt
...har man i loppet att göra då? Jag har inte alls tränat som planerat efter att jag i höstas anmälde mig till mitt första Göteborgsvarv. Tror dock inte att jag egentligen har några problem att ta mig runt om jag får göra det i min egen lugna joggingtakt
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 18:42Hm, jag vet ju inte något om din form eller vad du kan prestera på lördag. Men jag sprang varvet ffg i fjol och oroade mig också för reptiderna. Helt i onödan, visade det sig. Jag sprang på 2:26 vilket ju är långsamt men jag hade ändå god marginal till at
Hm, jag vet ju inte något om din form eller vad du kan prestera på lördag. Men jag sprang varvet ffg i fjol och oroade mig också för reptiderna. Helt i onödan, visade det sig. Jag sprang på 2:26 vilket ju är långsamt men jag hade ändå god marginal till at
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 18:45Du kommer att behöva 7 min/km (om jag räknat rätt) för att klara repdragningen - det tror jag att du gör om du bestämmer dig för att göra det 🙂
Ställ dig på startlinjen och gör det bästa av situationen - och lova dig själv att stå där 2011 betydligt bä
Du kommer att behöva 7 min/km (om jag räknat rätt) för att klara repdragningen - det tror jag att du gör om du bestämmer dig för att göra det 🙂
Ställ dig på startlinjen och gör det bästa av situationen - och lova dig själv att stå där 2011 betydligt bä
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 19:22110 minuter från hennes start till repet dras / 14km = 7,8 min/km
7:48 min/km måste det väl ändå blir isf? Eller räknar jag helt tossigt nu?
Tror hon har betydligt bättre marginaler än det känns som iaf, premiärnerver är inte att leka med 🙂
110 minuter från hennes start till repet dras / 14km = 7,8 min/km
7:48 min/km måste det väl ändå blir isf? Eller räknar jag helt tossigt nu?
Tror hon har betydligt bättre marginaler än det känns som iaf, premiärnerver är inte att leka med 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 22:08Nej, blir mitt svar.
Vem bestämmer om man är välkommen i Varvet eller inte? Jo, arrangören såklart. Om de väljer att "dra rep" vid vissa tider för att de inte vill ha löpare längs banan hur länge som helst, då är alltså mitt svar att "man inte har i lopp
Nej, blir mitt svar.
Vem bestämmer om man är välkommen i Varvet eller inte? Jo, arrangören såklart. Om de väljer att "dra rep" vid vissa tider för att de inte vill ha löpare längs banan hur länge som helst, då är alltså mitt svar att "man inte har i lopp
Quote from Bengt Askerfelt on 17 May 2010, 09:00Visste jag att jag absolut inte skulle klara det så skulle jag inte ställa upp. Jag vet att jag klarar det teoretiskt men eftersom jag aldrig sprungit förr så kanske banan i sig gör att jag sänker mitt redan låga tempo. Jag vet inte. Jag vet bara att jag
Visste jag att jag absolut inte skulle klara det så skulle jag inte ställa upp. Jag vet att jag klarar det teoretiskt men eftersom jag aldrig sprungit förr så kanske banan i sig gör att jag sänker mitt redan låga tempo. Jag vet inte. Jag vet bara att jag
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 09:06Du kommer att klara det!!
Du kommer att klara det!!
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 09:10Igen utan att veta särskilt mycket om din form så tror jag faktiskt att loppet, atmosfären, publiken och musiken gör att du kommer att springa fortare än du gör på träning. Lycka till!
Igen utan att veta särskilt mycket om din form så tror jag faktiskt att loppet, atmosfären, publiken och musiken gör att du kommer att springa fortare än du gör på träning. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 09:23Jag tror ärligt talat inte att du kommer att ha några problem. Det ÄR lättare när man väl kommer till tävling och så himla långsam är du inte (t+)
Jag tror ärligt talat inte att du kommer att ha några problem. Det ÄR lättare när man väl kommer till tävling och så himla långsam är du inte (t+)
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 14:06Vill du springa? (Ja, annars hade du ju inte frågat.) Vad skulle konsekvensen bli om du inte skulle hinna i tid? (Ingenting.) Verkar lite onödigt att dissa detta för ett eventuellt "om"...
Kör ditt bästa, ha kul och lycka till!
Vill du springa? (Ja, annars hade du ju inte frågat.) Vad skulle konsekvensen bli om du inte skulle hinna i tid? (Ingenting.) Verkar lite onödigt att dissa detta för ett eventuellt "om"...
Kör ditt bästa, ha kul och lycka till!