Quote from Bengt Askerfelt on 22 May 2010, 22:35Jag klarade repet (H) Om man bara skulle ställa upp i lopp där man visste att man skulle vara i topp, gå till final eller klara reptider så skulle inte många svenskar komma till OS 😉 All heder åt de andra lufsarna som vågade utmana repet och sig själva
Jag klarade repet (H) Om man bara skulle ställa upp i lopp där man visste att man skulle vara i topp, gå till final eller klara reptider så skulle inte många svenskar komma till OS 😉 All heder åt de andra lufsarna som vågade utmana repet och sig själva
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 23:58Grattis, det var starkt jobbat i den här värmen! (t+) 😀
Grattis, det var starkt jobbat i den här värmen! (t+) 😀
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 09:09Way to go (hv)
Way to go (hv)
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 09:51Stort grattis, Jannike! Dessutom var det faktiskt ett väldigt jobbigt varv du sprang. Bra jobbat. (t+)
Stort grattis, Jannike! Dessutom var det faktiskt ett väldigt jobbigt varv du sprang. Bra jobbat. (t+)
Quote from Olof Robertson on 23 May 2010, 11:03Härligt! (t+)
Härligt! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 12:57Grattis Jannike!
Konstigt att en sån sak ska sporra en så... Hade de inte varit för repet hade jag brutit tidigare, men ville inte ge upp innan repet och låg så långt efter så jag tänkte: bara jag når repet så blir jag körd tillbaka men HA HA. När vi t
Grattis Jannike!
Konstigt att en sån sak ska sporra en så... Hade de inte varit för repet hade jag brutit tidigare, men ville inte ge upp innan repet och låg så långt efter så jag tänkte: bara jag når repet så blir jag körd tillbaka men HA HA. När vi t
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 17:10Grattis och bra jobbat Jannike! Som sagt det är gott att försöka.
Grattis och bra jobbat Jannike! Som sagt det är gott att försöka.
Quote from Catharina Brattlin on 23 May 2010, 17:13Bra gjort Jannike! 🙂
Jag lämnade min medalj åt bättre behövande.
Bra gjort Jannike! 🙂
Jag lämnade min medalj åt bättre behövande.
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 17:28Tips, delta i seedningsloppet.
Jag fick startgrupp 11 och startade 1 timme innan min kompis som bröt seedningsloppet pg av tidigare skada. Hon fick starta i grupp 19. Skillnaden mellan oss i sluttid var 8 minuter. Det var jätteskönt att slippa tänka på r
Tips, delta i seedningsloppet.
Jag fick startgrupp 11 och startade 1 timme innan min kompis som bröt seedningsloppet pg av tidigare skada. Hon fick starta i grupp 19. Skillnaden mellan oss i sluttid var 8 minuter. Det var jätteskönt att slippa tänka på r