Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 20:39Bråsk kan man få ta bort av läkare, en del blir bra efter en gång, medans andra får gå om och om igen för att ta bort.
Bråsk kan man få ta bort av läkare, en del blir bra efter en gång, medans andra får gå om och om igen för att ta bort.
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 14:00Daniel, om du kikar på bilden nedan som är en anatomisk bild på benen från baksidan sett. Vart har du ont då?
www.anatomyatlases.org/atlasofanatomy/plate15/01postpelthighleg.shtmlHär är en bild från sidan också ifall den ovan inte är tillräcklig:
http:/
Daniel, om du kikar på bilden nedan som är en anatomisk bild på benen från baksidan sett. Vart har du ont då?
http://www.anatomyatlases.org/atlasofanatomy/plate15/01postpelthighleg.shtml
Här är en bild från sidan också ifall den ovan inte är tillräcklig:
http:/
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 14:22Har också ont (ömande) spec vänster ut sida knä.
andra länken som du Annika länkade till nr: 11,12 precis åvanför knölen.
det kommer efter c.a 2 mil.
Har också ont (ömande) spec vänster ut sida knä.
andra länken som du Annika länkade till nr: 11,12 precis åvanför knölen.
det kommer efter c.a 2 mil.
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 14:25Jag får också ont exakt där. Vad gjorde du för att bli av med det?
Jag får också ont exakt där. Vad gjorde du för att bli av med det?
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 14:31Jag hoppades att du viste hur man blev av med det...
jag intalar mig att jag är otränad.
men jag skulle verkligen vilja bli av med det för vätternrundan närmar sig
med storm steg.
Jag hoppades att du viste hur man blev av med det...
jag intalar mig att jag är otränad.
men jag skulle verkligen vilja bli av med det för vätternrundan närmar sig
med storm steg.
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 14:45Jag ska testa att flytta fram sadeln lite och ta i med andra benet mera.
Det är mellan 11-1 i tramtaget som problemet skapas men jag kan inte sätta fingret på riktigt vad. Säkert en teknikfråga tillsammas med inställningar på cykeln.
Kan ni andra sätta i
Jag ska testa att flytta fram sadeln lite och ta i med andra benet mera.
Det är mellan 11-1 i tramtaget som problemet skapas men jag kan inte sätta fingret på riktigt vad. Säkert en teknikfråga tillsammas med inställningar på cykeln.
Kan ni andra sätta i
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 15:36Jag får också ont i knät. Bara vänstra. Ovanför knät gör det ont. Jag har haft cykeln på service. Kan de ha höjt sadeln då?? Jag cyklade 100 mil förra året och har aldrig haft problem med knät, varken när jag cyklat eller sprungit. Ska prova och sänka sad
Jag får också ont i knät. Bara vänstra. Ovanför knät gör det ont. Jag har haft cykeln på service. Kan de ha höjt sadeln då?? Jag cyklade 100 mil förra året och har aldrig haft problem med knät, varken när jag cyklat eller sprungit. Ska prova och sänka sad
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 16:26Jag hittade en länk jag tycker förklarar hur man ska trampa rätt bra.
http://www.youtube.com/watch?v=cdvvLqmNSyU
Kolla från 1:44 och framåt för tram(p/s)tips
Jag hittade en länk jag tycker förklarar hur man ska trampa rätt bra.
Kolla från 1:44 och framåt för tram(p/s)tips
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 16:44Precis i 11,12 på andra länken jag har ont också. Fick höra av en kompis att jag cyklar med tån riktad utåt på höger ben. Han trodde att han nämnt det för mig men icke. 🙂 SÅ ska prova ändra klotsarna lite och rikta in tårna när det onda är över och prova
Precis i 11,12 på andra länken jag har ont också. Fick höra av en kompis att jag cyklar med tån riktad utåt på höger ben. Han trodde att han nämnt det för mig men icke. 🙂 SÅ ska prova ändra klotsarna lite och rikta in tårna när det onda är över och prova
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 16:46Daniel: Aha! Intressant.
Har du någon plan Caroline?
Om du sätter hälen på trampan så ska benet vara helt sträckt. Om du inte når ned riktigt utan får tippa höften åt sidan så är sadeln för högt upp.Hörs efter helgen och ser hur det gått för oss då...
Daniel: Aha! Intressant.
Har du någon plan Caroline?
Om du sätter hälen på trampan så ska benet vara helt sträckt. Om du inte når ned riktigt utan får tippa höften åt sidan så är sadeln för högt upp.
Hörs efter helgen och ser hur det gått för oss då...