Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 17:55Faktisk längdskillnad i benen (skelettet) är väl ändå väldigt ovanligt?
Jag tror man ska be nån duktig terapeut kolla över hela kroppens rörelsemönster så att inte längdskillnaden sitter i bäckenet och man får ytterligare problem av t.ex. ett inlägg i s
Faktisk längdskillnad i benen (skelettet) är väl ändå väldigt ovanligt?
Jag tror man ska be nån duktig terapeut kolla över hela kroppens rörelsemönster så att inte längdskillnaden sitter i bäckenet och man får ytterligare problem av t.ex. ett inlägg i s
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 18:08Jag förutsätter att det finns en fysiologisk längdskillnad på benen och inte en sned höft av kompensationsskador.
Jag förutsätter att det finns en fysiologisk längdskillnad på benen och inte en sned höft av kompensationsskador.
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 18:10Du e konstig du.
Du e konstig du.
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 18:12Nu råkar jag känna några med olika långa ben och de är lite konstiga de också.
Nu råkar jag känna några med olika långa ben och de är lite konstiga de också.
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 18:17Ah, det förklarar en del David.
Mia: Har man röntgat och mätt benen i dina ben :-)?
Ah, det förklarar en del David.
Mia: Har man röntgat och mätt benen i dina ben :-)?
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 18:22Jag känner en massa konstigt folk, ska du veta.
Jag känner en massa konstigt folk, ska du veta.
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 19:02*koncentrerar mig noga för att inte verka konstig*
*koncentrerar mig noga för att inte verka konstig*
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 22:05Jag har en lätt skolios, så vad som är ägget och hönan vet jag faktiskt inte...alltså har jag inte blivit röntgad. Jag har inga besvär av det här i vanliga fall och är inte säker på om det är orsaken till mitt onda knä heller. Jag bara spekulerar 🙂
Jag har en lätt skolios, så vad som är ägget och hönan vet jag faktiskt inte...alltså har jag inte blivit röntgad. Jag har inga besvär av det här i vanliga fall och är inte säker på om det är orsaken till mitt onda knä heller. Jag bara spekulerar 🙂
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 22:17Ah, då skulle jag göra som jag skrev ovan. Hitta en riktigt duktig människa som kan hjälpa dig hitta ägget, eller hönan och rätta till det som går med hjälp av styrkeövningar.
Ah, då skulle jag göra som jag skrev ovan. Hitta en riktigt duktig människa som kan hjälpa dig hitta ägget, eller hönan och rätta till det som går med hjälp av styrkeövningar.
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 22:29Låter som en bra idé (t+)
Låter som en bra idé (t+)