Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 15:52Ni som får ont i axlarna: Tränar ni något annat som komplement till löpningen? Jag har bara fått ont i axlarna en gång (när jag stack ut och sprang 2 mil och glömde vantarna och var tvungen att springa med händerna indragna i ärmarna). Annars känner jag a
Ni som får ont i axlarna: Tränar ni något annat som komplement till löpningen? Jag har bara fått ont i axlarna en gång (när jag stack ut och sprang 2 mil och glömde vantarna och var tvungen att springa med händerna indragna i ärmarna). Annars känner jag a
Quote from Charlotte Skoglund on 14 February 2008, 16:37har oxå till och från haft jätteproblem med axlarna, främst hö (fick lite glapp i den efter vurpa på mc) men har märkt att problemen oftas kommer isamband med mkt löpträning och mkt lite eller helt obefintligt överkroppsträning. precis som ovanstående frå
har oxå till och från haft jätteproblem med axlarna, främst hö (fick lite glapp i den efter vurpa på mc) men har märkt att problemen oftas kommer isamband med mkt löpträning och mkt lite eller helt obefintligt överkroppsträning. precis som ovanstående frå
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 20:42tränar inte överkropp så det lär vara att man är svag om överkroppen. är inte så biffig på den delen av kroppen.
tränar inte överkropp så det lär vara att man är svag om överkroppen. är inte så biffig på den delen av kroppen.
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 20:45träna rygg.speciellt trapezius nedersta del. och även rhomboideus och seratus anterior.
googla musklerna så brukar även träningstips dyka upp
träna rygg.speciellt trapezius nedersta del. och även rhomboideus och seratus anterior.
googla musklerna så brukar även träningstips dyka upp
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 22:49tack så mycket för tipsen
tack så mycket för tipsen