Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningOnt i benhinnorna/underlag?
You need to log in to create posts and topics.

Camilla, för att återgå till Din ursprungliga fråga medans de andra tjabbar om vilken profession som är bäst för skadediagnostik... 🙂

Om Du känner mest smärta när Du springer i uppförsbacke, så är det garanterat Tibialis Anterior. Fotens vinkel i uppfö

Det verkar som de flesta i denna grupp vet mycket om problemet. Men inte lösningen av problemet.

Jag har själv haft problem med benhinnor och jag trodde först att problemet va att jag hade bytt löpunderlag från asfalt till stig och att löpskorna inte var

Karl: I meningsbyggnaden i mitt inlägg syftar "där har jag sett..." helt tydligt på högskolan som institution som helhet, och har ingenting med min egen utbildning att göra. Pröva att gå en nårlunda krävande högskole/universitets-utbildning, så ska du se

Silvia, du kan ha slagit huvudet på spiken faktiskt, det är nämligen så att jag aldrig dricker vatten! Vissa människor har behov att alltid ha med sig en fylld vattenflaska vart de än går, jag dricker deffinitivt inte varje dag, och sällan mer än 2 dl om

Anders: Jag har en civ.ing så jag har nog läst och är medveten om vad det innebär att läsa.

Jag menade precis vad jag skrev att din utbildning var värdelös. Du kunde ju såga en hel utbildning utan veta speciellt mycket så jag sågade din.

Naprapat ÄR id

"men jag har absolut inget behov av vatten",.... Men med svaren i denna tråd och framförallt Din praktiska erfarenhet, har Du måhända upptäckt att behovet ändå finns??

Niko, jag hävdar att jag inte har behov av vatten (för att jag inte tycker om det och dessutom för att jag faktiskt sällan blir törstig)
men jag är onekligen överbevisad =)

Alla människor behöver vatten - låt vara att det är i form av kaffe eller gurka eller köttstuvning. Utan intag av vatten dör man (och kvinna)

Nu är ju inte kaffe nåt briljant alternativ, vätskedrivande som det är....

Nu är det ju så att enligt senaste rön så är det inte det.