Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 17:38Jag får ont när jag håller som på bild nr 2
Jag får ont när jag håller som på bild nr 2
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 17:39Det kan bero på handtagens och/eller styrets utformning samt placeringen av handtaget.
Det kan bero på handtagens och/eller styrets utformning samt placeringen av handtaget.
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2010, 18:26Titti, som jag sa, lägg in en stump av styrlindan under, så blir de bra. Det gjorde jag. Vik upp gummit försiktigt å lägg dit.
Titti, som jag sa, lägg in en stump av styrlindan under, så blir de bra. Det gjorde jag. Vik upp gummit försiktigt å lägg dit.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 18:44Ska testa det Bruse.
Ska testa det Bruse.
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2010, 18:48Gör det, det kostar bara pengar. Har du ingen styrlindestump, har jag en hel del övers.
Gör det, det kostar bara pengar. Har du ingen styrlindestump, har jag en hel del övers.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 18:49Tack, men jag tror jag har lite liggandes i garaget. Återkommer om jag behöver instruktioner 🙂
Tack, men jag tror jag har lite liggandes i garaget. Återkommer om jag behöver instruktioner 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2010, 18:57Lyft på gummit, dit med lämplig längd linda, tebax med gummit.
Jag tog så lång bit så det inte syntes när gummit var tillbaka.
Lyft på gummit, dit med lämplig längd linda, tebax med gummit.
Jag tog så lång bit så det inte syntes när gummit var tillbaka.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 18:59Med små händer brukar det vara för mycket att hålla i.
Med små händer brukar det vara för mycket att hålla i.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:35Det är också en vanesak för händerna. Ju mer du cyklar, desto bättre blir det. I stort sett alla saker som står i tråden spelar in, hur bra du är på att hålla upp kroppen, hur handtagen är utformade, hur länge du håller på samma sätt, hur styret är vinkla
Det är också en vanesak för händerna. Ju mer du cyklar, desto bättre blir det. I stort sett alla saker som står i tråden spelar in, hur bra du är på att hålla upp kroppen, hur handtagen är utformade, hur länge du håller på samma sätt, hur styret är vinkla
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 23:05OM du kör med handskar...kolla sömmarna så det inte är nån knuta eller dålig söm som trycker in mot vecket mellan tummen och pekfingret.
OM du kör med handskar...kolla sömmarna så det inte är nån knuta eller dålig söm som trycker in mot vecket mellan tummen och pekfingret.