Quote from Guest on 24 April 2009, 12:34Nu borde jag kunna det här...tillskriver mig själv som kunnig på sittposition...likt förbannat har vänster knä börjat trilskas...någon som har en idé eller börjar jag bli gammal?
Nu borde jag kunna det här...tillskriver mig själv som kunnig på sittposition...likt förbannat har vänster knä börjat trilskas...någon som har en idé eller börjar jag bli gammal?
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 12:44Viktig info, var i knät gör det ont?
Viktig info, var i knät gör det ont?
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 13:02Sluta med Thaiboxningen.....
Sluta med Thaiboxningen.....
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 13:09Ligg inte på knä så ofta o meka i spinningsalen.
Ligg inte på knä så ofta o meka i spinningsalen.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 14:27Ha ha David...har inte haft problem förrän jag plockade ut racern....
Stax under knäskålen inne i knät känns det som....
Ha ha David...har inte haft problem förrän jag plockade ut racern....
Stax under knäskålen inne i knät känns det som....
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 14:31Sitter du still eller pumpar du?
Sitter du still eller pumpar du?
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 14:33Typsikt sitt cyklist...står sällan, minimerad rörelse på överkroppen...inte tung belastning som belastar knän mer Cadens runt 90...
Typsikt sitt cyklist...står sällan, minimerad rörelse på överkroppen...inte tung belastning som belastar knän mer Cadens runt 90...
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 15:24Kolla med sjukgymnasten.
Kolla med sjukgymnasten.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 16:45Det låter som samma sort smärta jag fick efter att ha ramlat och landat på knäet. Gör det ont nerför trappor/branta backar också? Jag tyckte inte jag hade landat hårt men tydligen krävdes det inte mycket. Gick till sjukgymnast och fick rådet att vila ett
Det låter som samma sort smärta jag fick efter att ha ramlat och landat på knäet. Gör det ont nerför trappor/branta backar också? Jag tyckte inte jag hade landat hårt men tydligen krävdes det inte mycket. Gick till sjukgymnast och fick rådet att vila ett
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 18:32Det är sittställning i kombination med klossplaceringen.
Det är sittställning i kombination med klossplaceringen.