Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 18:44Nu har Magnus övergett vår överenskommelse om att skriva kadens med k. Bara en notering 😉
Nu har Magnus övergett vår överenskommelse om att skriva kadens med k. Bara en notering 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 18:51Var ska man placera klossen egentligen? Jag domnar lite smått i tårna när jag cyklar. Har jag klossen för långt fram då?
Var ska man placera klossen egentligen? Jag domnar lite smått i tårna när jag cyklar. Har jag klossen för långt fram då?
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 18:53Då har du trånga skor eller strypt blodtillförslen till foten.
Då har du trånga skor eller strypt blodtillförslen till foten.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 19:07Spänner skorna rätt hårt i och för sig. Får testa att lätta dom lite då.
Spänner skorna rätt hårt i och för sig. Får testa att lätta dom lite då.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:08Måste vara klossen...sittställningen är intrimmad...hum...får skruva där nere...går i Duck-stance...kanske borde ha lite mer duck-stance--- även om det belastar innervadmuskeln mer kanske.....
Måste vara klossen...sittställningen är intrimmad...hum...får skruva där nere...går i Duck-stance...kanske borde ha lite mer duck-stance--- även om det belastar innervadmuskeln mer kanske.....
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:14Fick precis också ont på samma ställe som du beskriver med en ansträngning i den yttre muskeln på låret närmst knät också. Hittade nu precis att klossen på vä skon satt i annan vinkel än tidigare och jämfört med hö... Fixat och hoppas det löser sig nu til
Fick precis också ont på samma ställe som du beskriver med en ansträngning i den yttre muskeln på låret närmst knät också. Hittade nu precis att klossen på vä skon satt i annan vinkel än tidigare och jämfört med hö... Fixat och hoppas det löser sig nu til
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:17Sitter och skruvar As we speak!
Sitter och skruvar As we speak!
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 13:30Testa hackad djävulsklo. Vår häst är gammal och skraltig och lider av artros. Blev klart bättre av det även om hon inte sagt det rätt ut. Hade själv lite ryggkrämpor, lite ont i höften plus lite känningar i ett knä. Kunde inte hålla fingrarna borta från h
Testa hackad djävulsklo. Vår häst är gammal och skraltig och lider av artros. Blev klart bättre av det även om hon inte sagt det rätt ut. Hade själv lite ryggkrämpor, lite ont i höften plus lite känningar i ett knä. Kunde inte hålla fingrarna borta från h
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 16:55Det är så det ska vara Magnus. När man inte cyklar sitter man framför datorn på ett cykelforum, samtidigt som man mekar med cykelskorna.
Det är så det ska vara Magnus. När man inte cyklar sitter man framför datorn på ett cykelforum, samtidigt som man mekar med cykelskorna.
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 23:18Eller hur...precis...så undrar man varför man är singel...
Eller hur...precis...så undrar man varför man är singel...