Quote from Anders Wallerstedt on 30 April 2009, 09:51Whiskey är bra medicin mot det mesta krämpor.
Annars är ju alternativ träning, som inte gör ont bra.
Whiskey är bra medicin mot det mesta krämpor.
Annars är ju alternativ träning, som inte gör ont bra.
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 09:51Svensken tror för övrigt att ett glas vatten är bästa botemedelet mot det mesta...håller inte med, trots att jag i princip aldrig äter läkemedel.
Läkemedel är alldeles utmärkta att använda för att bota och lindra!
Svensken tror för övrigt att ett glas vatten är bästa botemedelet mot det mesta...håller inte med, trots att jag i princip aldrig äter läkemedel.
Läkemedel är alldeles utmärkta att använda för att bota och lindra!
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 09:55Boten är som så ofta att justera in sittställningen och klossarna.
Boten är som så ofta att justera in sittställningen och klossarna.
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 09:57Mmm..det verkar funka på mig hittills...1 cm upp 0,5 bak...2 mm på klossen...
Mmm..det verkar funka på mig hittills...1 cm upp 0,5 bak...2 mm på klossen...
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 07:21Kör nu med Voltaren gel och ingen träning (lätt cykling till jobb bara). Hur vet man när man kan börja träna igen och våga ta i max (vänta tills det onda gått över eller längre etc)?
Prova att blanda Voltaren Gel och Tigerbalsam. Ett tips jag fick från
Kör nu med Voltaren gel och ingen träning (lätt cykling till jobb bara). Hur vet man när man kan börja träna igen och våga ta i max (vänta tills det onda gått över eller längre etc)?
Prova att blanda Voltaren Gel och Tigerbalsam. Ett tips jag fick från
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 09:30Hum...kör utn viltaren ett tag...om du är smärtfri, träna mjukt första gången och trappa succesivt upp
Hum...kör utn viltaren ett tag...om du är smärtfri, träna mjukt första gången och trappa succesivt upp
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 09:47Botar det sittställningen?
Botar det sittställningen?
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 16:56Ja, om man har tur så hjälper vilan genom att forma om kroppen så den passar sittställningen.
Ja, om man har tur så hjälper vilan genom att forma om kroppen så den passar sittställningen.
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 19:58Voltaren som stolpiller kan få en att ändra sittställning en stund
Voltaren som stolpiller kan få en att ändra sittställning en stund
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:15Sitter på hela ryggen då?
Sitter på hela ryggen då?