Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 23:01Jaha, det är därför man är singel!:-) Det ÄR alltså mig det är fel på:D
Jaha, det är därför man är singel!:-) Det ÄR alltså mig det är fel på:D
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 08:47Vred klossen 2 mm åt höger mot en mer duckstance...höjde sadeln 0,5 cm flyttade bak sadeln o,5 cm, cyklade 9 mil (innan mitt spinningpass i går kväll) so far so good
Vred klossen 2 mm åt höger mot en mer duckstance...höjde sadeln 0,5 cm flyttade bak sadeln o,5 cm, cyklade 9 mil (innan mitt spinningpass i går kväll) so far so good
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 08:54Har ni ingen utbildning på SPD-klossar inom spinninggenren?
Har ni ingen utbildning på SPD-klossar inom spinninggenren?
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 12:27Men på racern har jag Look pedaler... SPD är väl svårt att misslyckas med....
Men på racern har jag Look pedaler... SPD är väl svårt att misslyckas med....
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 22:04Cyklade en 12 milsrunda i lördags med tanken att göra samma (hem) på söndagen men på söndagen fick jag bryta efter 7 mil pga att mitt knä slutade "fungera". Gjorde djävulusiskt ont varje tramptag när jag tryckte neråt (från kl 4-6 ung). Vid en genomklämni
Cyklade en 12 milsrunda i lördags med tanken att göra samma (hem) på söndagen men på söndagen fick jag bryta efter 7 mil pga att mitt knä slutade "fungera". Gjorde djävulusiskt ont varje tramptag när jag tryckte neråt (från kl 4-6 ung). Vid en genomklämni
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 23:36Tvivlar på att gel funkar på knä...ta dubbel dos av pillerna istället för system effekt...passa på magen och ta lite novalokol samtidigt!
Tvivlar på att gel funkar på knä...ta dubbel dos av pillerna istället för system effekt...passa på magen och ta lite novalokol samtidigt!
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 07:34Jag har problem med mitt vänstra knä, och har nu påbörjat ett rehab prog, se min träningskalender = Styrka ben-passet, detta har jag fått ifrån min sjukgymnast.
// Evelina
Jag har problem med mitt vänstra knä, och har nu påbörjat ett rehab prog, se min träningskalender = Styrka ben-passet, detta har jag fått ifrån min sjukgymnast.
// Evelina
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 07:36Är det bra att bedöva ett ömmande knä?
Är det bra att bedöva ett ömmande knä?
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 07:39Själv så skulle jag säga att jag tar så få piller som möjligt! Alltid!
Vila är medicinen!!
Själv så skulle jag säga att jag tar så få piller som möjligt! Alltid!
Vila är medicinen!!
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 09:49Inte bedöva, inte smärtstillande för att forsätta träna, knät bör vilas, men vi pratar om en antiinflamatorisk smärtstillare som hjälper läkeprocessen!
Inte bedöva, inte smärtstillande för att forsätta träna, knät bör vilas, men vi pratar om en antiinflamatorisk smärtstillare som hjälper läkeprocessen!