Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 17:02Har man haft ont en dag / ett pass måste man kanske inte rusa till sjukgymnast odyl? Men om det håller i sig - givetvis ska man undersökas och få en diagnos så man vet hur man ska agera!
Har man haft ont en dag / ett pass måste man kanske inte rusa till sjukgymnast odyl? Men om det håller i sig - givetvis ska man undersökas och få en diagnos så man vet hur man ska agera!
Quote from Catharina Brattlin on 8 August 2012, 17:08A J, är det inte hederlig vanlig träningsvärk Du har fått känna av?
Med tanke på att BÅDA knäna ömmade efter Ditt längsta pass ever, och det ömma dessutom har avtagit med tiden, så gissar jag på det.
Vila Du helt ett par dagar till. Det tappar Du absol
A J, är det inte hederlig vanlig träningsvärk Du har fått känna av?
Med tanke på att BÅDA knäna ömmade efter Ditt längsta pass ever, och det ömma dessutom har avtagit med tiden, så gissar jag på det.
Vila Du helt ett par dagar till. Det tappar Du absol
Quote from Elias Engqvist on 8 August 2012, 17:42Nu har du ju redan fått flera bra och seriösa råd så här kommer ett garanterat oseriöst: Byt funbeat-namn!
(Det räcker nog med att ändra J.et till ett H)
Nu har du ju redan fått flera bra och seriösa råd så här kommer ett garanterat oseriöst: Byt funbeat-namn!
(Det räcker nog med att ändra J.et till ett H)
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 09:57Jag tror inte det var träningsvärk, men som sagt jag vet faktiskt inte eftersom känslan är "ny". Har tidigare tränat väldigt mycket thaiboxning och body pump och aldrig känt av detta förr.
Det är mycket bättre idag och jag slängde mina utomhus löparskor
Jag tror inte det var träningsvärk, men som sagt jag vet faktiskt inte eftersom känslan är "ny". Har tidigare tränat väldigt mycket thaiboxning och body pump och aldrig känt av detta förr.
Det är mycket bättre idag och jag slängde mina utomhus löparskor
Quote from Elias Engqvist on 9 August 2012, 10:22Lite mer allvarligt: Det kan vara en lättare inflammation, kroppens sätt att försvara sig mot "ovana och upprepade överbelastningar"
Lite mer allvarligt: Det kan vara en lättare inflammation, kroppens sätt att försvara sig mot "ovana och upprepade överbelastningar"
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 11:47Uff det får jag verkligen inte hoppas.
Jag kom på att jag tidigare kört löpning på grusväg.
Senaste månaderna är det endast asfalt som jag kört på.Tråden har definitivt gjort mig klokare 🙂
Uff det får jag verkligen inte hoppas.
Jag kom på att jag tidigare kört löpning på grusväg.
Senaste månaderna är det endast asfalt som jag kört på.
Tråden har definitivt gjort mig klokare 🙂
Quote from Elias Engqvist on 9 August 2012, 12:49Åh, jag menade inte att det var så allvarligt med lite inflammation. Ta det bara lite lugnt och gör något annat så blir det snart bra - asfalten tyder också på det tycker jag.
Nä jag menade bara att det var mindre skämtsamt än det om dina initialer 🙂
Åh, jag menade inte att det var så allvarligt med lite inflammation. Ta det bara lite lugnt och gör något annat så blir det snart bra - asfalten tyder också på det tycker jag.
Nä jag menade bara att det var mindre skämtsamt än det om dina initialer 🙂
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 22:48Kan vara värt att kolla om det är hopparknä också
Kan vara värt att kolla om det är hopparknä också
Quote from Catharina Brattlin on 9 August 2012, 23:14En gång är ingen gång, som de brukar säga. 🙂
När jag ökade upp distanserna från milen upp till halvmaran fick jag också känningar lite här och där, men det var inget jag målade fan på väggen för. Klart att kroppen protesterar när den utsätts för något
En gång är ingen gång, som de brukar säga. 🙂
När jag ökade upp distanserna från milen upp till halvmaran fick jag också känningar lite här och där, men det var inget jag målade fan på väggen för. Klart att kroppen protesterar när den utsätts för något
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 23:36Jag har liknande värk, bli bättre med vila. Tror och hoppas det är svar på lite överbelastning!
Jag har liknande värk, bli bättre med vila. Tror och hoppas det är svar på lite överbelastning!