Quote from Catharina Brattlin on 12 December 2009, 17:12Fast Susanne, och alla andra - kramp i benhinnorna? Hur kan man få kramp i en hinna som omger själva benet?
Ni får kramp i musklerna i underbenen. Tror jag. Mot det brukar magnesiumtillskott kunna hjälpa. Nån som har testat?
Fast Susanne, och alla andra - kramp i benhinnorna? Hur kan man få kramp i en hinna som omger själva benet?
Ni får kramp i musklerna i underbenen. Tror jag. Mot det brukar magnesiumtillskott kunna hjälpa. Nån som har testat?
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 17:15Ok, jag tappade ett ord / det blev syftningsfel; "kramp i vaderna och ont i benhinnorna" ska det vara.
Ok, jag tappade ett ord / det blev syftningsfel; "kramp i vaderna och ont i benhinnorna" ska det vara.
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 17:15Magnesium är Jätte bra mot kramper. Använder själv sådana. Besvären har försvunnit efter när började äta dem.
Magnesium är Jätte bra mot kramper. Använder själv sådana. Besvären har försvunnit efter när började äta dem.
Quote from Funbeat user on 14 December 2009, 17:08Jag har provat det mesta men mina problem kommer till följd av att jag är "plattfot med hålfot" dvs foten ser ut som den ska tills den belastas, då är allt fel 😛 Därför så är det bara stretching som har hjälpt för mig. Och ibland självmant framkalla en o
Jag har provat det mesta men mina problem kommer till följd av att jag är "plattfot med hålfot" dvs foten ser ut som den ska tills den belastas, då är allt fel 😛 Därför så är det bara stretching som har hjälpt för mig. Och ibland självmant framkalla en o
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 11:21Kyla och ormsalva (eller annat cirkulations-stimulerande gucka) har hjälpt mig mot benhinneproblem. Sen har det visat sig att min rygg sneat till sig och ena benet därför varit 2,5 cm längre än det andra, vilket har varit själva grundorsaken till mitt ont
Kyla och ormsalva (eller annat cirkulations-stimulerande gucka) har hjälpt mig mot benhinneproblem. Sen har det visat sig att min rygg sneat till sig och ena benet därför varit 2,5 cm längre än det andra, vilket har varit själva grundorsaken till mitt ont