Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 12:59Nej nej! Det är korgar som man använder om man kör tex spinning med vanliga skor. Jag kör både racern och spinning cyklen med cykelskor och då sitter det clips under skon som man trycker fast i pedalen. Syns inte om man tittar när foten sitter fast.
Nej nej! Det är korgar som man använder om man kör tex spinning med vanliga skor. Jag kör både racern och spinning cyklen med cykelskor och då sitter det clips under skon som man trycker fast i pedalen. Syns inte om man tittar när foten sitter fast.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:01Nej, det sitter inte några "clips" under skorna eftersom det är benämningen på plåtbågen på pedalen som "Clipsremmen" drar åt.
Nej, det sitter inte några "clips" under skorna eftersom det är benämningen på plåtbågen på pedalen som "Clipsremmen" drar åt.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:05Spelar kanske mindre roll vad man kallar de olika delarna..
Spelar kanske mindre roll vad man kallar de olika delarna..
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:08Varför inte använda korrekta benämningar?
Varför inte använda korrekta benämningar?
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:17Det är tråkigt att varje gång man är med i en diskussion här på FB så kommer du David och gör spydiga inlägg till många.
Jag vet fler än mej som börjar tröttna på det nu!
Det är tråkigt att varje gång man är med i en diskussion här på FB så kommer du David och gör spydiga inlägg till många.
Jag vet fler än mej som börjar tröttna på det nu!
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:19Det kan vara svårt att bli korrigerad.
Det kan vara svårt att bli korrigerad.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:26Tråkigt om du upplever det så!
Som sagt, jag tror jag fått de svar jag behöver från er alla och tackar er för detta!
Lycka till med er träning!
Tråkigt om du upplever det så!
Som sagt, jag tror jag fått de svar jag behöver från er alla och tackar er för detta!
Lycka till med er träning!
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 15:57Det var så lite, som behövde korrigeras.
Det var så lite, som behövde korrigeras.