Quote from Guest on 22 June 2010, 20:52När jag har sprungit ett tag och börjar bli trött får jag ont vid revbenen, alltså typ vid nederdelen av bröstkorgen. Lite svårt att förklara. Vad kan det bero på?
När jag har sprungit ett tag och börjar bli trött får jag ont vid revbenen, alltså typ vid nederdelen av bröstkorgen. Lite svårt att förklara. Vad kan det bero på?
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 21:02Låter som en inflammation i muskelfäste. Gör det väldigt ont kan det vara en spricka. Men du borde nog göra ett besök hos doktorn.
Låter som en inflammation i muskelfäste. Gör det väldigt ont kan det vara en spricka. Men du borde nog göra ett besök hos doktorn.
Quote from Magnus Gelang on 22 June 2010, 21:18Ok kanske ett urkorkat förslag men jag kör ändå:
Håll?
Ok kanske ett urkorkat förslag men jag kör ändå:
Håll?
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 10:58Eller ännu enklare, dålig bålstyrka.
Eller ännu enklare, dålig bålstyrka.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 11:03Det är nog inte en spricka för det gör aldrig ont annars och det är inte håll för det sitter för högt upp för att vara det.
Jag är nog mer vältränad nu än jag nånsin har varit och jag har aldrig haft ont förut när jag har sprungit, så det vore konstigt
Det är nog inte en spricka för det gör aldrig ont annars och det är inte håll för det sitter för högt upp för att vara det.
Jag är nog mer vältränad nu än jag nånsin har varit och jag har aldrig haft ont förut när jag har sprungit, så det vore konstigt
Quote from Catharina Brattlin on 23 June 2010, 11:10Jag säger som Johan. Sök läkare Ida. Här kan vi bara spekulera i vad Du har drabbats av.
Jag säger som Johan. Sök läkare Ida. Här kan vi bara spekulera i vad Du har drabbats av.
Quote from Magnus Gelang on 23 June 2010, 13:54Ok 🙂
Ok 🙂
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 13:56Känner igen det onda som du beskriver.
På senare tid har jag fått en känsla av håll på höger sida relativt högt upp mot revbenen.Det gör ont som håll men tvivlar starkt på att det skulle var det.
Tror med på någon slags inflammation
Känner igen det onda som du beskriver.
På senare tid har jag fått en känsla av håll på höger sida relativt högt upp mot revbenen.
Det gör ont som håll men tvivlar starkt på att det skulle var det.
Tror med på någon slags inflammation
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 22:37Jag fick ont längs med nedre revbenskanten en gång när jag gjort rekorsmånga magövningar. Skulle tro att det var ett ansträngt muskelfäste helt enkelt.
Jag fick ont längs med nedre revbenskanten en gång när jag gjort rekorsmånga magövningar. Skulle tro att det var ett ansträngt muskelfäste helt enkelt.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 23:08Jag vet inte om det är för att jag har samma/liknande problem och nyligen skrivit om det, men jag tycker såna här problem verkar väldigt vanliga, det har dykt upp flera såna trådar senaste tiden.
Jag försökte beskriva mina problem så noggrannt jag kunde
Jag vet inte om det är för att jag har samma/liknande problem och nyligen skrivit om det, men jag tycker såna här problem verkar väldigt vanliga, det har dykt upp flera såna trådar senaste tiden.
Jag försökte beskriva mina problem så noggrannt jag kunde