Quote from Funbeat user on 29 July 2015, 15:59OK, Hoppas du kommer på vad det är, och framför allt att du slipper problemet!
OK, Hoppas du kommer på vad det är, och framför allt att du slipper problemet!
Quote from Catharina Brattlin on 29 July 2015, 23:14Har Ni gjort ultraljud över gallblåsan? Den ligger under levern till höger och jag funderar på om Ni kanske har någon/några stenar som spökar?
Man kan även få kramp i den slutmuskel som sluter till mellan gallgången och tolvfingertarmen.
Magsäcken ligg
Har Ni gjort ultraljud över gallblåsan? Den ligger under levern till höger och jag funderar på om Ni kanske har någon/några stenar som spökar?
Man kan även få kramp i den slutmuskel som sluter till mellan gallgången och tolvfingertarmen.
Magsäcken ligg
Quote from Funbeat user on 1 August 2015, 14:56Smärtan e mer lokaliserad under höger bröst vid revben o ut i sidan o rygg, men ibland känns de längre ner mot levern dock mer sällan, tar jag ett djupt andetag i vila gör det ont vid revbenen o i sidan. Sen när jag anstränger mig blir denna smärta mycket
Smärtan e mer lokaliserad under höger bröst vid revben o ut i sidan o rygg, men ibland känns de längre ner mot levern dock mer sällan, tar jag ett djupt andetag i vila gör det ont vid revbenen o i sidan. Sen när jag anstränger mig blir denna smärta mycket
Quote from Funbeat user on 1 August 2015, 14:57Ultraljud har gjorts över buken men det ser ok ut...
Ultraljud har gjorts över buken men det ser ok ut...
Quote from Funbeat user on 5 August 2015, 21:11menade inte min höger...
menade inte min höger...
Quote from Funbeat user on 5 August 2015, 21:12framifrån alltså
framifrån alltså
Quote from Funbeat user on 5 August 2015, 22:36Jag har haft exakt samma problem så länge som jag kan minnas. Alla avfärdar det med att det är "vanligt håll". Har testat alla vanliga tips mot håll, men inget hjälper. Men för ca ett år sedan ändrade jag min kost. Från att ha varit en bröd-, pasta- och g
Jag har haft exakt samma problem så länge som jag kan minnas. Alla avfärdar det med att det är "vanligt håll". Har testat alla vanliga tips mot håll, men inget hjälper. Men för ca ett år sedan ändrade jag min kost. Från att ha varit en bröd-, pasta- och g
Quote from Funbeat user on 6 August 2015, 16:44Jag har aldrig haft det själv men revbensupphakning ska visst göra väldigt ont. Skulle det kunna vara något sådant?
Men kolla med läkare!
Jag har aldrig haft det själv men revbensupphakning ska visst göra väldigt ont. Skulle det kunna vara något sådant?
Men kolla med läkare!
Quote from Funbeat user on 19 September 2015, 22:54Har fått veta att jag har låsningar i musklerna över stora delar av ryggen, detta kan påverka bröstryggen o revbenen under bröstet, så nu blir de behandling hos naprapat och mycket massage o rehab, detta för att öka rörligheten i bröst/rygg. Bara hoppas p
Har fått veta att jag har låsningar i musklerna över stora delar av ryggen, detta kan påverka bröstryggen o revbenen under bröstet, så nu blir de behandling hos naprapat och mycket massage o rehab, detta för att öka rörligheten i bröst/rygg. Bara hoppas p