Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningOnt vid revbenen
You need to log in to create posts and topics.

OK, Hoppas du kommer på vad det är, och framför allt att du slipper problemet!

Har Ni gjort ultraljud över gallblåsan? Den ligger under levern till höger och jag funderar på om Ni kanske har någon/några stenar som spökar?

Man kan även få kramp i den slutmuskel som sluter till mellan gallgången och tolvfingertarmen.

Magsäcken ligg

Smärtan e mer lokaliserad under höger bröst vid revben o ut i sidan o rygg, men ibland känns de längre ner mot levern dock mer sällan, tar jag ett djupt andetag i vila gör det ont vid revbenen o i sidan. Sen när jag anstränger mig blir denna smärta mycket

Ultraljud har gjorts över buken men det ser ok ut...

menade inte min höger...

framifrån alltså

Jag har haft exakt samma problem så länge som jag kan minnas. Alla avfärdar det med att det är "vanligt håll". Har testat alla vanliga tips mot håll, men inget hjälper. Men för ca ett år sedan ändrade jag min kost. Från att ha varit en bröd-, pasta- och g

Jag har aldrig haft det själv men revbensupphakning ska visst göra väldigt ont. Skulle det kunna vara något sådant?

Men kolla med läkare!

Har fått veta att jag har låsningar i musklerna över stora delar av ryggen, detta kan påverka bröstryggen o revbenen under bröstet, så nu blir de behandling hos naprapat och mycket massage o rehab, detta för att öka rörligheten i bröst/rygg. Bara hoppas p