Quote from Guest on 4 June 2006, 20:24I helgen käka jag 2 kakor, 4 pannkakor med grädde och syyylt.
Har inte tränat ett ända dugg i veckan....Är mina synder förlåtna om jag klarar springa broloppe`t på en bra tid?
fan en falafel hade inte varit fel idag....;)
I helgen käka jag 2 kakor, 4 pannkakor med grädde och syyylt.
Har inte tränat ett ända dugg i veckan....
Är mina synder förlåtna om jag klarar springa broloppe`t på en bra tid?
fan en falafel hade inte varit fel idag....;)
Quote from Funbeat user on 4 June 2006, 20:34Hehe, äntligen en bikten-grupp!
Det var stora synder du har begått, men du är absolut förlåten. 🙂
Själv svullade jag lösgodis i fredags, drack bira till lunch, middag och fest i lördags. Åt 4 sorters tårtor på festen, plus kakor och snacks. Idag har
Hehe, äntligen en bikten-grupp!
Det var stora synder du har begått, men du är absolut förlåten. 🙂
Själv svullade jag lösgodis i fredags, drack bira till lunch, middag och fest i lördags. Åt 4 sorters tårtor på festen, plus kakor och snacks. Idag har
Quote from Linda Ryen on 5 June 2006, 11:24oJ Det är alltså här man får syndernas förlåtelse...då ska jag oxå erkänna...
Jag har ätit jordnötsbågar, kakor o druckit öl ...har "bara" tränat en 1 gång i helgen och i veckan som var innan så åt jag även Tobleroneglass,smågodis och paj.
det får bli s
oJ Det är alltså här man får syndernas förlåtelse...då ska jag oxå erkänna...
Jag har ätit jordnötsbågar, kakor o druckit öl ...har "bara" tränat en 1 gång i helgen och i veckan som var innan så åt jag även Tobleroneglass,smågodis och paj.
det får bli s
Quote from Funbeat user on 5 June 2006, 15:25Jag tycker absolut att du är förlåten. Vad tycker du Johan?
Jag tycker absolut att du är förlåten. Vad tycker du Johan?
Quote from Therese Woodhill on 5 June 2006, 19:50ojoj...inte bara jag som trycker snask;)
men energi behöver vi ju, så vi orkar träna;)
ni är fölåtna om ni tar trappan nåsta gång du tänker ta hissen.*heheh*
ojoj...inte bara jag som trycker snask;)
men energi behöver vi ju, så vi orkar träna;)
ni är fölåtna om ni tar trappan nåsta gång du tänker ta hissen.*heheh*
Quote from Therese Woodhill on 5 June 2006, 19:56kanske ett glas vin för att fira man är ledig imorgon?? hur många kcal innehåller det, överväger inte den nyttiga effekten?
kanske ett glas vin för att fira man är ledig imorgon?? hur många kcal innehåller det, överväger inte den nyttiga effekten?
Quote from Linda Ryen on 7 June 2006, 06:57Det är rätt skönt å se att även "tränande" människor har sina syndiga laster...haha...som kompensation sitter jag på jobbet idag o käkar morötter...*fast jag gillar ju det* så det kanske räknas som godis oxå..;)
Det är rätt skönt å se att även "tränande" människor har sina syndiga laster...haha...som kompensation sitter jag på jobbet idag o käkar morötter...*fast jag gillar ju det* så det kanske räknas som godis oxå..;)
Quote from Funbeat user on 7 June 2006, 08:43Mitt problem är visst att jag inte ser några problem med ngt jag äter, känns det som när jag läser här ... det enda som oroar mig är när jag äter för mkt halstabletter.
Mitt problem är visst att jag inte ser några problem med ngt jag äter, känns det som när jag läser här ... det enda som oroar mig är när jag äter för mkt halstabletter.
Quote from Sven Westergren on 7 June 2006, 10:44...ja ursh ja.. det värsta för mig är att jag går å tjyväter när inte folk ser på.. haha. jag vill som hålla skenet uppe att jag är supernyttig jämt, men när inte sambon ser på så kan jag nalla chokladbitar ur kylskåpet å sedan borsta tänderna noga innan
...ja ursh ja.. det värsta för mig är att jag går å tjyväter när inte folk ser på.. haha. jag vill som hålla skenet uppe att jag är supernyttig jämt, men när inte sambon ser på så kan jag nalla chokladbitar ur kylskåpet å sedan borsta tänderna noga innan
Quote from Funbeat user on 7 June 2006, 10:49Theresa, det där låter ju som alkoholistbeteende, finns det ngt anonyma choklad/godisätare där du bor? 😉
Fast jag vill ofta inte visa barnen att jag äter godis, jag vill inte att de ska vilja ha också - räcker att jag har fullt med plomber ... 🙁
Theresa, det där låter ju som alkoholistbeteende, finns det ngt anonyma choklad/godisätare där du bor? 😉
Fast jag vill ofta inte visa barnen att jag äter godis, jag vill inte att de ska vilja ha också - räcker att jag har fullt med plomber ... 🙁