Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumBiktenonyttigt
You need to log in to create posts and topics.

Ursäkta om jag har missat något, men vad är ett eva-maria pass?
Dock hafver jag åter hemfallit åt Burgerfrossa. I fredags körde jag Kort-vasan mellan Oxberg och Mora på 4:23:57 på bakhala skidor. På kvällen köpte vi (jag, min fru och femårige son) Burgare

Ärade biktfäder sampt dito biktmödrar!
I dag kunde jag icke hålla mig! På hemvägen från ett arbetspass handlade jag åt min fru och införskaffde då ävenledes två minipåsar innehållande ostkrokar och souercreem chips och en påse lösvikts naturgodis som jag

Har avgivit ett löfte att avhålla mig från godis med mera i en annan tråd (Godislöfte) Hur har det då gått?

I princip bra. På en uppvaktning i tjänsten i måndags blev det tårta. När jag hittade en överbliven chokladbit från grabbens lördagsgodis på golve

Du synden själv Rolf! Hur har du bestraffat dig själv efter detta?

Tränar 1,5 timme i dag istället för 1 timme

Ge mig ett STRÄNGT straff. Jag har gått upp så mycket i vinter så jag har nästan växt ur nästan alla mina byxor (det är där jag växer, de förhatliga ridbyxlåren).

:@

Du är förlåten min dotter
men se nu i fortsättningen till att förbränna mer än vad du stoppar i dig så du går ner i vikt igen. Gack och synda icke mer så vida det icke föränner kalorier.

I går smällde jag i mig 150 gram chips, 130 gram ostkrokar, 3 dl gräddfil, 1,5 liter läsk och 278 gram lösviktsgodis som ett farväl till det gamla livet. Jag visste att jag skulle bli illamående och det blev jag också.

Härmed bekänner jag ett okynnesintag av chips och ostkrokar (portionspåsar), lösviktsgodis, läsk och en kokt korv med räksallad och rostad lök. Jag lät mitt begär ta överhanden. Var på väg förbi kiosken när jag paniksvängde in för att handla. Fy vad jag s

Ack och ve!
Tisdag och onsdag har jag frossat med att äta chips, ostkrokar, fyra haribopåsar godis samt 1,5 liter läsk. 🙁