Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 11:34Ursäkta om jag har missat något, men vad är ett eva-maria pass?
Dock hafver jag åter hemfallit åt Burgerfrossa. I fredags körde jag Kort-vasan mellan Oxberg och Mora på 4:23:57 på bakhala skidor. På kvällen köpte vi (jag, min fru och femårige son) Burgare
Ursäkta om jag har missat något, men vad är ett eva-maria pass?
Dock hafver jag åter hemfallit åt Burgerfrossa. I fredags körde jag Kort-vasan mellan Oxberg och Mora på 4:23:57 på bakhala skidor. På kvällen köpte vi (jag, min fru och femårige son) Burgare
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 21:27Ärade biktfäder sampt dito biktmödrar!
I dag kunde jag icke hålla mig! På hemvägen från ett arbetspass handlade jag åt min fru och införskaffde då ävenledes två minipåsar innehållande ostkrokar och souercreem chips och en påse lösvikts naturgodis som jag
Ärade biktfäder sampt dito biktmödrar!
I dag kunde jag icke hålla mig! På hemvägen från ett arbetspass handlade jag åt min fru och införskaffde då ävenledes två minipåsar innehållande ostkrokar och souercreem chips och en påse lösvikts naturgodis som jag
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 08:55Har avgivit ett löfte att avhålla mig från godis med mera i en annan tråd (Godislöfte) Hur har det då gått?
I princip bra. På en uppvaktning i tjänsten i måndags blev det tårta. När jag hittade en överbliven chokladbit från grabbens lördagsgodis på golve
Har avgivit ett löfte att avhålla mig från godis med mera i en annan tråd (Godislöfte) Hur har det då gått?
I princip bra. På en uppvaktning i tjänsten i måndags blev det tårta. När jag hittade en överbliven chokladbit från grabbens lördagsgodis på golve
Quote from Therese Woodhill on 19 January 2009, 18:04Du synden själv Rolf! Hur har du bestraffat dig själv efter detta?
Du synden själv Rolf! Hur har du bestraffat dig själv efter detta?
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 18:22Tränar 1,5 timme i dag istället för 1 timme
Tränar 1,5 timme i dag istället för 1 timme
Quote from Jan Lundquist on 19 January 2009, 20:30Ge mig ett STRÄNGT straff. Jag har gått upp så mycket i vinter så jag har nästan växt ur nästan alla mina byxor (det är där jag växer, de förhatliga ridbyxlåren).
:@
Ge mig ett STRÄNGT straff. Jag har gått upp så mycket i vinter så jag har nästan växt ur nästan alla mina byxor (det är där jag växer, de förhatliga ridbyxlåren).
:@
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 00:19Du är förlåten min dotter
men se nu i fortsättningen till att förbränna mer än vad du stoppar i dig så du går ner i vikt igen. Gack och synda icke mer så vida det icke föränner kalorier.
Du är förlåten min dotter
men se nu i fortsättningen till att förbränna mer än vad du stoppar i dig så du går ner i vikt igen. Gack och synda icke mer så vida det icke föränner kalorier.
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 10:25I går smällde jag i mig 150 gram chips, 130 gram ostkrokar, 3 dl gräddfil, 1,5 liter läsk och 278 gram lösviktsgodis som ett farväl till det gamla livet. Jag visste att jag skulle bli illamående och det blev jag också.
I går smällde jag i mig 150 gram chips, 130 gram ostkrokar, 3 dl gräddfil, 1,5 liter läsk och 278 gram lösviktsgodis som ett farväl till det gamla livet. Jag visste att jag skulle bli illamående och det blev jag också.
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 08:46Härmed bekänner jag ett okynnesintag av chips och ostkrokar (portionspåsar), lösviktsgodis, läsk och en kokt korv med räksallad och rostad lök. Jag lät mitt begär ta överhanden. Var på väg förbi kiosken när jag paniksvängde in för att handla. Fy vad jag s
Härmed bekänner jag ett okynnesintag av chips och ostkrokar (portionspåsar), lösviktsgodis, läsk och en kokt korv med räksallad och rostad lök. Jag lät mitt begär ta överhanden. Var på väg förbi kiosken när jag paniksvängde in för att handla. Fy vad jag s
Quote from Funbeat user on 7 November 2013, 09:10Ack och ve!
Tisdag och onsdag har jag frossat med att äta chips, ostkrokar, fyra haribopåsar godis samt 1,5 liter läsk. 🙁
Ack och ve!
Tisdag och onsdag har jag frossat med att äta chips, ostkrokar, fyra haribopåsar godis samt 1,5 liter läsk. 🙁