Quote from Therese Woodhill on 20 January 2007, 21:50undra om du verkligen vill höra...
undra om du verkligen vill höra...
Quote from Zsuzsi Zsédely on 21 January 2007, 11:55Nu blev ju jag också nyfiken!
Jag älskar semlor!
Det har blivit två hittills i år! Men ingen med varm mjölk än!
Nu blev ju jag också nyfiken!
Jag älskar semlor!
Det har blivit två hittills i år! Men ingen med varm mjölk än!
Quote from Funbeat user on 21 January 2007, 12:15Nu blev jag oxå nyfiken.....berätta!!!!!!
Nu blev jag oxå nyfiken.....berätta!!!!!!
Quote from Linda Ryen on 21 January 2007, 13:05Var snäll o svara privat Johan , för JAG vill inte veta...gillar semlor, har jobbat på bageri och vill inte bli osugen på semlor när det väl är dax för mig att äta dom 🙁
Var snäll o svara privat Johan , för JAG vill inte veta...gillar semlor, har jobbat på bageri och vill inte bli osugen på semlor när det väl är dax för mig att äta dom 🙁
Quote from Therese Woodhill on 21 January 2007, 14:05mia precis min tanke, det kanske inte hade varit så bra att skriva här. men så jätte farligt kanske det inte var. eller ju rätt äkligt. som tur är har de stängt den fabriken nu.
mia precis min tanke, det kanske inte hade varit så bra att skriva här. men så jätte farligt kanske det inte var. eller ju rätt äkligt. som tur är har de stängt den fabriken nu.
Quote from Zsuzsi Zsédely on 21 January 2007, 15:46Men Johan! Då är det riskfritt!
Mia får hålla för öronen!! Eller ögonen! Stryk det som ej önskas!Shoot man, shoot! Berätta! Nu vill vi veta hur mandelmassetillverkningen gick till förr i världen, absolut inte idag!
Men Johan! Då är det riskfritt!
Mia får hålla för öronen!! Eller ögonen! Stryk det som ej önskas!
Shoot man, shoot! Berätta! Nu vill vi veta hur mandelmassetillverkningen gick till förr i världen, absolut inte idag!
Quote from Therese Woodhill on 22 January 2007, 15:59haha...eller så kan jag säga det efter semledagen..*hålla på sträkbänk*
haha...eller så kan jag säga det efter semledagen..*hålla på sträkbänk*
Quote from Zsuzsi Zsédely on 22 January 2007, 16:04Då ska jag bannemej fira med en riktig hetvägg i morgon!!
Sen får det vara hur det vill!För övrigt har jag hört skräckhistorier om mjukost också!!
Då ska jag bannemej fira med en riktig hetvägg i morgon!!
Sen får det vara hur det vill!
För övrigt har jag hört skräckhistorier om mjukost också!!
Quote from Funbeat user on 23 January 2007, 09:37Finns väl skräckisar om allt? Speciellt all mat nu då?
Finns väl skräckisar om allt? Speciellt all mat nu då?
Quote from Therese Woodhill on 23 January 2007, 20:02Ja speciellt om resturang mat...
Ja speciellt om resturang mat...