Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumBiktenonyttigt
You need to log in to create posts and topics.

Jag har inte ett dugg dåligt samvete. Det var så länge sedan jag intog den här typen av kost!

men du biktar dig. Då ska man ha vett att skämmas! 😉

Förlåt är fast i Oboy träsket igen.... det är så sjukt gott, snälla kan någon berätta något som är äckligt med Oboy

Köp en färdigblandad tetra med oboy och låt den stå framme ett tag så den är byxljummen. Efter intag av en sådan dricker man inte gärna oboy igen 🙂

iiii, det var brutalt!

va.. hur kommer man ens på tanken att göra något sånt... ok ska testa ikväll, det kan va värt det. tack

Så här gör man: Man seglar med två små barn som man vill ge en extra muta någon gång. Eftersom oboy i tetra inte behöver stå i kylen (som är minimal) förvarar man den i båtens lilla skafferi. När det är 25 grader i luften är det lika varmt i skafferiet 🙂

Min lillasyster hittade små vita maskar i sitt Oboy paket. Har inte sett henne dricka det sedan dess 🙂

Jag ser det var längesen du bikta dig.

Fader Motion är nu öppen för dina synders bekännelser igen.

Välkommen!

Det är semmelsäsong! Semlorna går till i stim i bagerifönstren, och alla julkakor och julgodiset är inte uppätna än ...
Art- och rasbestämma semlorna:
Linds, Gyllens, Schelins, Silvas och hembageriets, och typerna, karlsbadrar och wienersemlor t ex ...
🙂