Quote from Sven Westergren on 14 June 2006, 19:18*asg* ja.. lite choklad på sked e aldrig fel 😉 det e verkligen tur att jag håller igång så pass som jag gör ändå.. hade jag inte tränat hade jag fömodligen vart duktigt överviktig.
men kan man skylla på sockerberoende? ;P nja.. dålig karaktär? kanske..
*asg* ja.. lite choklad på sked e aldrig fel 😉 det e verkligen tur att jag håller igång så pass som jag gör ändå.. hade jag inte tränat hade jag fömodligen vart duktigt överviktig.
men kan man skylla på sockerberoende? ;P nja.. dålig karaktär? kanske..
Quote from Magnus Ahlstrand on 14 June 2006, 19:27nej jag vinner nog frossartävlingen denna vecka... 🙁
nej jag vinner nog frossartävlingen denna vecka... 🙁
Quote from Funbeat user on 14 June 2006, 19:45Ah, jag tror jag satte i mig en halv kaka lindts nu på eftermiddagen ...
Ah, jag tror jag satte i mig en halv kaka lindts nu på eftermiddagen ...
Quote from Sven Westergren on 14 June 2006, 19:47mmh. lndts. Saknar Chokladfabrikens goda praliner. Måste ta mig en tripp till Sthlm snart :S Ett par fem st räcker långa vägar.. riktig kvalite´..
mmh. lndts. Saknar Chokladfabrikens goda praliner. Måste ta mig en tripp till Sthlm snart :S Ett par fem st räcker långa vägar.. riktig kvalite´..
Quote from Magnus Ahlstrand on 14 June 2006, 23:49tycker bättre om Anthon Bergs Ecuador eller deras New guinea med kaffecrisp eller Fazers mocca med kaffecrisp i, smaskens! =)
tycker bättre om Anthon Bergs Ecuador eller deras New guinea med kaffecrisp eller Fazers mocca med kaffecrisp i, smaskens! =)
Quote from Sven Westergren on 15 June 2006, 13:34fazer choklad får jag nästan aldrig tag på! 🙁 den som e så go..
fazer choklad får jag nästan aldrig tag på! 🙁 den som e så go..
Quote from Funbeat user on 15 June 2006, 13:50Lindt Excellence Intense Mint - jag är svag för mintchoklad, tyvärr börjar även den smaka sött och kakaosvagt - vaddå beroende?
Lindt Excellence Intense Mint - jag är svag för mintchoklad, tyvärr börjar även den smaka sött och kakaosvagt - vaddå beroende?
Quote from Magnus Ahlstrand on 15 June 2006, 16:18haha, tycker också mintchokladen är ganska söt faktiskt... åt en i veckan.
haha, tycker också mintchokladen är ganska söt faktiskt... åt en i veckan.
Quote from Therese Woodhill on 19 June 2006, 20:03oh jag har hittat ett recept i barnkokboken ala gladiatorerna...skjukt god kaka med massor av choklad i.
men lite rött vin och choklad...dålig kombination men jäkligt gott.
oh jag har hittat ett recept i barnkokboken ala gladiatorerna...skjukt god kaka med massor av choklad i.
men lite rött vin och choklad...dålig kombination men jäkligt gott.
Quote from Sven Westergren on 19 June 2006, 20:25ge mig receptet 🙂
ge mig receptet 🙂