Quote from Sven Westergren on 11 June 2006, 08:25haha..henne e jag döpt efter 🙂
haha..henne e jag döpt efter 🙂
Quote from Funbeat user on 11 June 2006, 10:39Frågan är ju om det vi kallar nyttig mat är nyttigt? Täcker den våra behov?
Frågan är ju om det vi kallar nyttig mat är nyttigt? Täcker den våra behov?
Quote from Sven Westergren on 11 June 2006, 11:52nyttigt känns mer eller mindre relativt
nyttigt känns mer eller mindre relativt
Quote from Therese Woodhill on 11 June 2006, 16:51alltså det är ju ändå såhär, att den som tränar mycket kan äta lite mera onyttigt, om man tar gi-varianten som jag lever efter. Där en som inte tränar skall ligga på långsamma kolhydrater oche n som tränar mycket skall ligga på medelsnabba och långsamma i
alltså det är ju ändå såhär, att den som tränar mycket kan äta lite mera onyttigt, om man tar gi-varianten som jag lever efter. Där en som inte tränar skall ligga på långsamma kolhydrater oche n som tränar mycket skall ligga på medelsnabba och långsamma i
Quote from Sven Westergren on 11 June 2006, 21:28härligt! idag syndade jag till det me en hel hög med glass utspritt över hela dagen med chokladsås.. tror att det var mer chokladsås med glass å inte tvärtom 🙂 Sen blev det en frasse burgare (vegmeny) och cola till de..
helgens onyttigheter är avklarade
härligt! idag syndade jag till det me en hel hög med glass utspritt över hela dagen med chokladsås.. tror att det var mer chokladsås med glass å inte tvärtom 🙂 Sen blev det en frasse burgare (vegmeny) och cola till de..
helgens onyttigheter är avklarade
Quote from Magnus Ahlstrand on 13 June 2006, 21:24socker eller sötningsmedel? Jo, man undrar ju. Sötningsmedel som t ex aspartam är förbjudet i vissa länder t ex Japan. Man undrar ju varför. cancer snackas det om, men i stora mängder enbart, säger man på livsmedelsverket. Socker är ju inte bra, ger dig f
socker eller sötningsmedel? Jo, man undrar ju. Sötningsmedel som t ex aspartam är förbjudet i vissa länder t ex Japan. Man undrar ju varför. cancer snackas det om, men i stora mängder enbart, säger man på livsmedelsverket. Socker är ju inte bra, ger dig f
Quote from Andreas Nilsson on 13 June 2006, 23:33Anna - vi kräver listor för att kunna ge absolution - hosta fram dina synder nu.
Anna - vi kräver listor för att kunna ge absolution - hosta fram dina synder nu.
Quote from Magnus Ahlstrand on 14 June 2006, 00:06hmm låt mig se...
ett paket sötade veteskorpor
ett paket fullkornskex med brieost till
150 gr mörk choklad
3 glassar (sandwich+ snickers)
2-3 hg lösgodis
dajmkolor
2 pizzorAllt jag inte ska äta. 🙁
hmm låt mig se...
ett paket sötade veteskorpor
ett paket fullkornskex med brieost till
150 gr mörk choklad
3 glassar (sandwich+ snickers)
2-3 hg lösgodis
dajmkolor
2 pizzor
Allt jag inte ska äta. 🙁
Quote from Sven Westergren on 14 June 2006, 15:59åh, idag bjöd jobbet på världens pangfika! smörgåstårta, glass med digestivebotten och jordgubbar.. oh my va gott. Nu ska jag ut å springa så jag kan lindra mitt samvete något 😉
åh, idag bjöd jobbet på världens pangfika! smörgåstårta, glass med digestivebotten och jordgubbar.. oh my va gott. Nu ska jag ut å springa så jag kan lindra mitt samvete något 😉
Quote from Therese Woodhill on 14 June 2006, 18:38åh jag som trodde jag ät massor i helgen, skönt o se man inte är värst;).
På jobb brukar jag knapp käka nått, inga kakor dom bjuder på. förutom då när jag själv bakat o tar med. Jo ibland tar jag en kaka på jobbet med...o då blir det alla ögonen på mig. "
åh jag som trodde jag ät massor i helgen, skönt o se man inte är värst;).
På jobb brukar jag knapp käka nått, inga kakor dom bjuder på. förutom då när jag själv bakat o tar med. Jo ibland tar jag en kaka på jobbet med...o då blir det alla ögonen på mig. "