Quote from Therese Woodhill on 17 February 2007, 13:07så då var dagarna kommna då alla äter smelor;) inklusive mig själv. Tryckt i mig två ja just det två st redan. Före lunch..
raggar efter nån som ska gå med mig på buffe ikväll med..
så då var dagarna kommna då alla äter smelor;) inklusive mig själv. Tryckt i mig två ja just det två st redan. Före lunch..
raggar efter nån som ska gå med mig på buffe ikväll med..
Quote from Sven Westergren on 5 March 2007, 09:59mmh, semlor...så himla gott!! 🙂
mmh, semlor...så himla gott!! 🙂
Quote from Zsuzsi Zsédely on 5 March 2007, 18:04"mmh, semlor...så himla gott!! :-)"
Nu har jag gått förbi semmeldiskar och kondis ända sen de första semlorna kom! Men idag var det nära att att jag åkte dit!!
Det är bara att sätta på skygglapparna så går det bra!
"mmh, semlor...så himla gott!! :-)"
Nu har jag gått förbi semmeldiskar och kondis ända sen de första semlorna kom! Men idag var det nära att att jag åkte dit!!
Det är bara att sätta på skygglapparna så går det bra!
Quote from Funbeat user on 6 March 2007, 08:55Än så länge har jag inte köpt nya semlor efter fettisdagen; men det är lite svårt när barnen glatt säger "köpa semlor?" och ser förhoppningsfulla ut, fast det har inte hänt så ofta tackolov ...
Än så länge har jag inte köpt nya semlor efter fettisdagen; men det är lite svårt när barnen glatt säger "köpa semlor?" och ser förhoppningsfulla ut, fast det har inte hänt så ofta tackolov ...
Quote from Sven Westergren on 6 March 2007, 20:38har aldrig varit ett fan av semlor förut, men nu kan jag knappt motstå dem när de stirrar på mig i skolkafeterian 😉
Men det som blir min allra största synd är och förblir smågodiset. Kan bara inte sluta äta det..men däremot har jag slutat helt med chip
har aldrig varit ett fan av semlor förut, men nu kan jag knappt motstå dem när de stirrar på mig i skolkafeterian 😉
Men det som blir min allra största synd är och förblir smågodiset. Kan bara inte sluta äta det..men däremot har jag slutat helt med chip
Quote from Therese Woodhill on 7 March 2007, 15:46har du slutat med choklad, herre gud! det får man inte..mörkchoklad;)mums
har du slutat med choklad, herre gud! det får man inte..mörkchoklad;)mums
Quote from Sven Westergren on 7 March 2007, 16:30tss..jag tycker faktiskt att den mesta chokladen smakar smör å socker..ska det vara ngn choklad så blir det apelsingkrokant...men den anstränger jag mig verkligen att låta bli...kan äta en stor sådan på tio minuter.haha! (H)
Imorgon ska jag synda en sem
tss..jag tycker faktiskt att den mesta chokladen smakar smör å socker..ska det vara ngn choklad så blir det apelsingkrokant...men den anstränger jag mig verkligen att låta bli...kan äta en stor sådan på tio minuter.haha! (H)
Imorgon ska jag synda en sem
Quote from Funbeat user on 8 March 2007, 08:32Just apelsinchoklad har jag INGA problem att låta bli, tycker det är förskräckligt ihop - smaken är som tur är olika.
Tycker du chokladen smakar smör och socker köp en med högre kakaohalt (finns "fin" mjölkchoklad i välsorterade affärer också, inte bara d
Just apelsinchoklad har jag INGA problem att låta bli, tycker det är förskräckligt ihop - smaken är som tur är olika.
Tycker du chokladen smakar smör och socker köp en med högre kakaohalt (finns "fin" mjölkchoklad i välsorterade affärer också, inte bara d
Quote from Funbeat user on 19 February 2008, 22:39Vilken bra grupp?
Härmed böjder jag mig ödmjukt till marken och bekänner denna min synd att i dag hafver jag under bilresa förtärt en liten burk pringles chips samt en liten påse grillchips. Dessutom hafver jag hos min moder förtärt en semla samt på hemvä
Vilken bra grupp?
Härmed böjder jag mig ödmjukt till marken och bekänner denna min synd att i dag hafver jag under bilresa förtärt en liten burk pringles chips samt en liten påse grillchips. Dessutom hafver jag hos min moder förtärt en semla samt på hemvä
Quote from Therese Woodhill on 21 February 2008, 14:59Vi ser gärna att du kör ytterligare ett eva-mariapass i spåret innnan du biktar dig igen.
Vi ser gärna att du kör ytterligare ett eva-mariapass i spåret innnan du biktar dig igen.