Quote from Sven Westergren on 7 June 2006, 12:23hehe.. inte så ovanligt beteende alltså? 😉
Jo, jag kanske får skrapa ihop ett gäng AGM (Anonyma Godis Missbrukare) och låta oss prata ut om våra laster..
hehe.. inte så ovanligt beteende alltså? 😉
Jo, jag kanske får skrapa ihop ett gäng AGM (Anonyma Godis Missbrukare) och låta oss prata ut om våra laster..
Quote from Andreas Björklund on 7 June 2006, 12:35Haha! Theresa.. Så löjlig man är och jag själv är likadan. Men jag tror att det kan ha att göra med att man inte vill känna sig "dubbelt dålig", dvs det räcker med att man själv tycker att man är dålig, man vill inte "svika" andra också.. =)
Jag har synd
Haha! Theresa.. Så löjlig man är och jag själv är likadan. Men jag tror att det kan ha att göra med att man inte vill känna sig "dubbelt dålig", dvs det räcker med att man själv tycker att man är dålig, man vill inte "svika" andra också.. =)
Jag har synd
Quote from Fredrik Johansson on 7 June 2006, 12:48Mmmmm, låter gott! Har du möjligtvis receptet och vill dela med dig?
Mmmmm, låter gott! Har du möjligtvis receptet och vill dela med dig?
Quote from Andreas Björklund on 7 June 2006, 12:54Självklart! =) www.tasteline.se "After Eight-tårta" Mumsigt!!
Självklart! =) http://www.tasteline.se "After Eight-tårta" Mumsigt!!
Quote from Fredrik Johansson on 7 June 2006, 13:47Tack, den ser verkligen mumsig ut. Man kanske skulle överraska barn och make på fredag då sommarlovet börjar (för barnen alltså)
Sen kan jag också komma hit och bikta mig 🙂
Tack, den ser verkligen mumsig ut. Man kanske skulle överraska barn och make på fredag då sommarlovet börjar (för barnen alltså)
Sen kan jag också komma hit och bikta mig 🙂
Quote from Andreas Björklund on 7 June 2006, 14:10det låter inte dumt! =) tänk på att "after eight-grädden" helst ska förberedas kvällen innan, eftersom den måste vara riktigt kall för att kunna vispas!
jubliaren jag gjorde tårtan åt (som överraskning) undrade om det var chokladmjölk som stod i kylen (
det låter inte dumt! =) tänk på att "after eight-grädden" helst ska förberedas kvällen innan, eftersom den måste vara riktigt kall för att kunna vispas!
jubliaren jag gjorde tårtan åt (som överraskning) undrade om det var chokladmjölk som stod i kylen (
Quote from Magnus Ahlstrand on 7 June 2006, 17:36jag köpte digestive, chokladkaka och en sandwichglass i helgen, kände mig först skyldig som om jag begått ett brott, så kände jag mig alltid förr när jag brukade svulla och bli tjock av det. Har itne ätit godis på länge men fick ryck i helgen och fick dål
jag köpte digestive, chokladkaka och en sandwichglass i helgen, kände mig först skyldig som om jag begått ett brott, så kände jag mig alltid förr när jag brukade svulla och bli tjock av det. Har itne ätit godis på länge men fick ryck i helgen och fick dål
Quote from Sven Westergren on 7 June 2006, 21:20... hade vart lätt om jag kunde leva så med. Ikväll ex. så var jag extreeemt chokladsugen. Tog säkert fem ballerina kex å två pinnglassar ikväll.. Min sambo sa att jag inte skulle ta dem för han vet hur dåligt jag mår efteråt. Men jag kände verkligen att
... hade vart lätt om jag kunde leva så med. Ikväll ex. så var jag extreeemt chokladsugen. Tog säkert fem ballerina kex å två pinnglassar ikväll.. Min sambo sa att jag inte skulle ta dem för han vet hur dåligt jag mår efteråt. Men jag kände verkligen att
Quote from Magnus Ahlstrand on 8 June 2006, 09:28Har du läst dr Phil 7stegsmetoden? Rekommenderas även om du inte vill ned i vikt. Han anser att man inte ska behöva sluta med socker och goda saker, men att man ska lära sig kontrollera miljön och han lär ut tekniker för att man ska sluta säga dumma saker
Har du läst dr Phil 7stegsmetoden? Rekommenderas även om du inte vill ned i vikt. Han anser att man inte ska behöva sluta med socker och goda saker, men att man ska lära sig kontrollera miljön och han lär ut tekniker för att man ska sluta säga dumma saker
Quote from Catharina Brattlin on 8 June 2006, 09:55Bra sida det här och mycket intressant läsning. MEN...kom på att jag kanske inte hör hemma här för jag är så konstig att jag aldrig har dåligt samvete för något jag äter. Är det genomgående så att är man lite "mjukare" i kroppen får man dåligt samvete för
Bra sida det här och mycket intressant läsning. MEN...kom på att jag kanske inte hör hemma här för jag är så konstig att jag aldrig har dåligt samvete för något jag äter. Är det genomgående så att är man lite "mjukare" i kroppen får man dåligt samvete för