Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 10:56Sen jag lärde mig pumpa däcken ordentligt och bytte till GP4000S ligger jag oxå på 200 punkafria mil (tills fälgbanded gav upp).
Undvika punkor verkar mest handla om förnuft!
Sen jag lärde mig pumpa däcken ordentligt och bytte till GP4000S ligger jag oxå på 200 punkafria mil (tills fälgbanded gav upp).
Undvika punkor verkar mest handla om förnuft!
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 13:17Per du antyder väl inte att jag skulle vara oförnuftig?
Per du antyder väl inte att jag skulle vara oförnuftig?
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 13:27Borttaget efter läsning av tidigare inlägg om däcktryck...
Borttaget efter läsning av tidigare inlägg om däcktryck...
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 16:58Nope, inte avsiktligt iaf! Jag är sällan elak!
men 20 punkor på 200 mil låter väldigt mycket!
Nope, inte avsiktligt iaf! Jag är sällan elak!
men 20 punkor på 200 mil låter väldigt mycket!
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 09:14Nu är nya fälgband av textil monterade, känns mycket bättre än de gamla. Konstaterade också att den senast punktering satt på insidan. Däremot var det som jag trodde var min andra punka på roslagsvåren, istället en defekt ventil.
Testade de nya banden me
Nu är nya fälgband av textil monterade, känns mycket bättre än de gamla. Konstaterade också att den senast punktering satt på insidan. Däremot var det som jag trodde var min andra punka på roslagsvåren, istället en defekt ventil.
Testade de nya banden me